منو

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در “رفسنجان”

فرمانده انتظامی رفسنجان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات با کشف ۱۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری از خودروی آنان قبل از ورود به حوزه این شهرستان خبر داد.

۲۴ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،سرهنگ “اکبر نجفی” اذعان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی و اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری در سطح شهرستان رفسنجان مطلع و این موضوع را به صورت ویژه با شناسایی چهار عضو این باند و پایش نامحسوس تحرکات افراد مورد نظر در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این رابطه ماموران با اشرافیت اطلاعاتی خود از قصد اعضای این باند برای حمل تعدادی سلاح به مقصد شهرستان رفسنجان مطلع وبا استقرار نامحسوس چند تیم در محور”انار -رفسنجان”موفق شدندخودروی سمند حامل سلاح را شناسایی و متوقف کنند.
فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۶ قبضه سلاح شامل: ۱۰ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، ۶ قبضه کلت و ۱۰۰ عدد فشنگ جنگی کشف و راننده خودرو دستگیر شد که در ادامه نیز مأموران بلافاصله در یک عملیات ضربتی ۳ نفر دیگر این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که بازجویی و واکاوی های اطلاعاتی از این افراد ادامه دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.