منو

دستگیری سارقان سیم برق و تقدیر و تشکر اداره برق کرمان از پلیس

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری سارقان سیم برق در پوشش ماموران اداره برق وتقدیر وتشکر اداره برق کرمان از ماموران انتظامی خبرداد.

۲۸ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار؛ سرهنگ “اکبر نجفی” گفت: در پی افزایش سرقت های سیم برق هوایی در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه اسماعیل آباد نوق پس از بازبینی دوربین های مداربسته محل سرقت، متوجه می شوندفردی که اقدام به سرقت می کند از لباس ماموران اداره برق استفاده می نماید لذا با تشکیل چند اکیپ گشت وهمکاری کارکنان انتظامی کشکوئیه وگشت زنی در نقاط جرم خیز به صورت نامحسوس موفق شدند فرد مورد نظر را به همراه هم دست دیگر خود شناسایی و در حین چیدن سیم های برق دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک دستگاه خودرو به همراه بیش از ۱۵۰ متر سیم و کابل برق هوایی و ابزارآلات سرقت اعم از آچار، قیچی بزرگ برای چیدن سبم برق کشف گردید بیان نمود متهمین با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

همچنین صبح امروز عوامل اداره برق بخش نوق درمعیت عوامل حراست اداره برق استان کرمان و جناب سرهنگ منصوری از پلیس پیشگیری شهرستان رفسنجان باتوجه به عملکرد پاسگاه انتظامی اسماعیل ابادنوق در بحث دستگیری سارقان کابل وکشف سیم های برق سرقتی باحضور دراین یگان از پرسنل این مجموعه تقدیر وتشکر نمودند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.