منو

جمع آوری ۱۰۱ معتاد متجاهر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از جمع آوری ۱۰۱معتاد متجاهر و دستگیری ۳۶خرده فروش مواد مخدر به همراه بیش از ۴۸۱ گرم مواد مخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

۳۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش  ایستار صبح امروز اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در حاشیه بازدید اعضای شورای تامین شهرستان از نمایشگاه عملکرد طرح ارتقای امنیت اجتماعی اذعان کرد :طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان رفسنجان به مدت چهار روز دو روز به‌‌ صورت پنهان و دو روز به‌طور آشکار اجرا شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه این طرح در راستای اجرای طرح مردم‌ یاری در بخشی از مناطق روستایی و حاشیه شهرستان اجرا شد، افزود: خداوند را شاکریم که در اجرای ارتقای امنیت اجتماعی توفیقات بسیار خوبی در حوزه دستگیری سارقان سیم و کابل، سارقان مسلح، سرقت به عنف و … داشتیم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی مزاحم و یا دارای پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان تاکید کرد: در اجرای این طرح  باند سلاح و مهمات با کشف ۱۸ اسلحه شکاری و جنگی انهدام و بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد .

سرهنگ اکبر نجفی با اشاره به اینکه ۱۰۱ معتاد متجاهر در این طرح جمع آوری شدند،گفت:در راستای مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر  در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۳۶ خرده فروش با بیش از ۴۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر دستگیر شدند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.