منو

قهرمان اسکیت آسیا : استعدادیابی و استعدادپروری اسکیت رفسنجان نیازمند ارتقای علم مربیان است

نیلوفرمردانی قهرمان و رکورددار اسکیت در آسیا تاکید کرد:تعداد علاقه مندان به رشته اسکیت نسبت به گذشته با وجود ویروس کرونا در جامعه در رفسنجان افزایش یافته است که نیاز است مربیان اسکیت رفسنجان برای پرورش استعدادهای این شهر علم خود را ارتقا دهند.

۰۴ تیر ۱۴۰۱

نیلوفرمردانی قهرمان و رکورددار اسکیت در آسیا در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقه اسکیت سومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ایستار اذعان کرد: از سفر قبلی من به شهر رفسنجان برای برگزاری کمپ استعداد یابی اسکیت نزدیک به سه سال است که میگذرد با وجود شرایطی که ویروس کرونا بر جامعه حاکم کرده بود تعداد نوجوانان با انگیزه و با استعداد در این رشته نسبت به گذشته افزایش یافته است .

نیلوفر مردانی افزود:رشته اسکیت مانند رشته های فوتبال ،والیبال و بسکتبال رشته ی رسانه ای نیست که نوجوانان به سمت آن سوق یابند اما خوشبختانه در شهر رفسنجان نوجوان علاقه مند و با انگیزه بسیاری در رشته اسکیت مشاهده میشود ‌.

مردانی در ادامه تاکید کرد : نسب به گذشته مربیان و بازیکنان اسکیت از لحاظ تکنیک های فنی افت داشته اند و در این مسابقه مشاهده کردم که بازیکنان و مربیان اسکیت قوانین ساده مسابقات را به درستی نمیدانستند و خطا داشتند که نشان دهنده ی این است باید در این راستا تلاش کرد و برای ارتقا و به روز رسانی علم مربیان کلاس های آموزشی برگزار کرد .

وی خاطر نشان کرد:پیست اسکیت شهر رفسنجان نسبت به دیگر شهرهای استاندارد تر است اما این پیست نیاز به یک سری تغییرات دارد که بتوانند به پیست استانداردتری تبدیل شود .

نیلوفر مردانی عنوان کرد:برگزاری کمپ های دو یا سه سال یکبار تاثیر زیادی در مسیر رشد مربیان و استعدادها نخواهد داشت بلکه میتوان با برگزاری کمپ ها و مسابقات بیشتر انگیزه آنها را افزایش داد .

قهرمان آسیا تصریح کرد:شنبه و یکشنه چهارم و پنجم تیرماه کمپ استعدادیابی اسکیت رفسنجان توسط باشگاه شهرداری رفسنجان با همکاری هیات اسکیت این شهرستان برگزار خواهد شد که امیداورم در راستای کشف و پرورش استعداد ها در رفسنجان قدم های خوبی برداریم.

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.