منو

سارقان سابقه دار در انار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری ۵سارق سابقه دار غیربومی وکشف ۹فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

۱۶ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ایستار؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد اظهار داشت: به منظور رضایتمندی شهروندان با هدف افزایش احساس امنیت برخورد با سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار داد.

وی افزود:در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی تیم‌های تجسس یگان‌های اجرایی با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۵سارق سابقه‌دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۹فقره انواع سرقت اعم از خودرو ،اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند تصریح کرد: در این راستا متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خلیلی با اشاره به اینکه از این متهمان اموال مسروقه کشف و روانه زندان گردیده اند، خاطرنشان کرد: همه کسانی که به هر نوع اقدام به ایجاد ناامنی می‌کنند هشدار می‌دهیم اگر بخواهند امنیت و آرامش مردم را به هم بزنند همچون سرنوشت این متهمان روبرو خواهند شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.