منو

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان:برخورد شدید با متخلفان کرونایی در ادارات استان کرمان

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: با افرادی که در خصوص رعایت شیوه نامه مای بهداشتی همکاری نمی کنند برخورد شدید می شود.

۰۳ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، صالحیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مطابق با مصوبات ستاد تاکید کرد و افزود: به دلیل شیوع مجدد کرونا در استان و افزایش تعداد ابتلایان شیوه نامه‌های بهداشتی و دستور عمل‌هایی که در ستاد کرونای استان تصویب شده است باید به دقت رعایت شود و هر گونه عادی انگاری بر خلاف قانون است.

وی عنوان کرد: هر گونه تخلف در این زمینه با برخورد جدی مواجه خواهد شد همچنین مأموریت‌های غیر ضروری نیز باید لغو شود و جلسات با ۳۰ نفر جمعیت برگزار شود.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان همچنین بر کاهش زمان جلسات نیز تاکید کرد و بیان داشت: کارمندان و ارباب رجوع باید در مکان‌های مسقف از ماسک استفاده کنند.

وی بر تزریق واکسن توسط کارمندان تاکید کرد و از مدیران خواست در این زمینه اهتمام و نظارت لازم داشته باشند.

صالحیان فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و استفاده از مواد ضد عفونی را نیز ضروری دانست.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =

مطالب مرتبط
مطالب پیشنهادی
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.