منو

فرمانداری رفسنجان: سیل به لوله شرکت مخابرات نفت ایران آسیبی نزده

فرماندار ویژه رفسنجان با اشاره به اینکه خط انتقال لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق در مسیر سرچشمه این شهرستان قرار دارد گفت: با توجه به بارندگی های اخیر در سرچشمه و بروز سیلاب در این مسیر آسفالت روی این لوله تخریب شد امّا سیلاب هیچ آسیبی به این لوله وارد نکرد.

۰۸ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،حسین رضایی اظهار کرد: انبوه بارندگی های اخیر در رفسنجان در منطقه ارتفاعات سرچشمه بود و روان آب ها به صورت سیلاب درآمده و به سمت شهر رفسنجان حرکت کردند و در مسیر به برخی زیرساخت های جاده ای آسیب هایی وارد کردند.

وی افزود: خط لوله انتقال فرآورده های نفتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق در مسیر سرچشمه قرار دارد که روز گذشته آسفالت روی این خط بر اثر سیلاب تخریب شد.

رضایی خاطرنشان کرد: با کمک عوامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق از این قسمت بازدید به عمل آمد و خوشبختانه این لوله آسیب ندیده و هیچ گونه نشتی فرآورده نفتی از این لوله بیرون نزده است.

در ادامه مسئول واحد نگهداری و تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق هم اظهار کرد: مسیر رفسنجان به سرچشمه دوبانده است که در باند رفت به سرچشمه خط لوله انتقال فرآورده های نفتی از رفسنجان به سمت کرمان عبور می کند.

حسین اتفاقی افزود: این لوله در زیر زمین قرار دارد اما با بروز سیلاب از بالادست سرچشمه که به این جاده منحرف شده باعث شد قسمتی از آسفالت این محور که روی خط لوله نفت قرار دارد نشست کند و تخریب شود.

وی بیان کرد: با بررسی ها از این لوله، خوشبختانه این لوله هیچگونه آسیبی ندیده و نشتی هم ندارد و خاک و آسفالت اطراف لوله را تخلیه کردیم و اداره راه و شهرسازی باید نسبت به زیرسازی، شن ریزی و آسفالت این قسمت از جاده و روی لوله اقدامات لازم را انجام دهند.

اتفاقی ادامه داد: این مسیر رفت به سرچشمه را مسدود کردیم و تردد در لاین کناری به صورت دو طرفه انجام می شود و رانندگان باید رد این مسیر با احتیاط رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: لوله انتقال فرآورده های نقتی واقع در مسیر سرچشمه کار انتقال فرآورده های نفتی را به کرمان انجام می دهد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.