منو

شهردار رفسنجان :شهرداری رفسنجان 250میلیارد تومان از بودجه ساماندهی رودخانه ها را تامین میکند

مجید کهنوجی در سفر وزیر کشور به رفسنجان برای بازدید از مناطق سیل زده اذعان کرد:ساماندهی رودخانه های رفسنجان ۵۰۰میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که شهرداری رفسنجان ۲۵۰میلیارد تومان آن را تامین خواهد کرد آقای وحیدی (وزیر کشور) از شما در خواست میکنیم دولت ۲۵۰میلیون دیگر را تامین کند که امنیت پایدار در حوزه ی رود خانه های شهرستان رفسنجان ایجاد شود.

۰۹ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ،مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در ستاد مدیریت بحران شهرستان رفسنجان که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور تشکیل شد، با اشاره به اینکه در شهرستان سه رودخانه شور ،گیودری و صادق آباد وجود دارد، اذعان کرد :رود خانه شور از کوه های سرچشمه رفسنجان نشعت میگیرد و بخاطر وجود سد سرچشمه با ظرفیت ۱۵میلیون متر مکعب در روز اول برای شهر رفسنجان مشکلی را ایجاد نکرد .

وی افزود:رود خانه گیو دری هم که از کوه های شاه زاده عباس و دره راگه رفسنجان نشعت میگیرد در این برهه از زمان مشکلی را ایجاد نکرد .

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه رودخانه صادق آباد از پهنه وسیع بالای فرودگاه رفسنجان نشعت میگیرد، عنوان کرد:این رودخانه بخاطر عدم ساماندهی بستر در این مدت مشکلات بسیاری را برای رفسنجان ایجاد کرد که یکی از مسائل مهم شهر ساماندهی بستر این رودخانه است.

وی افزود: اگر بستر این رودخانه ساماندهی شده بود سیلاب دو شب اول شهر رفسنجان را میتوانستیم با این رود خانه کنترل کنیم .

کهنوجی بیان کرد: سیلاب شب سوم خسارت بسیاری را به سیل بند شهرک جهاد و منازل شهرک فرهنگیان که یک متر زیر آب رفته اند را وارد کرد که در حال حاضر سطح آب را به چهل سانتی متر رساندیم که امیدوارم در دوساعت آینده با تلاش نیروها سطح اب به بیست سانتی متر کاهش یابد .

شهردار گفت: شب گذشته به علت شدت زیاد سیلاب به سمت شهر رفسنجان پل های کوچک را تخریب کردیم که آب از شیب طبیعی شهر از جنوب به شمال جهت یابند و از طریق بلوارهای کوثر ، امام علی (ع) وطالقانی وارد اسماعیل آباد شود و از شهر خارج شود.

وی تاکید کرد:ساماندهی رودخانه های رفسنجان ۵۰۰میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که شهرداری رفسنجان ۲۵۰میلیارد تومان آن را تامین خواهد کرد آقای وحیدی (وزیر کشور) از شما در خواست میکنیم دولت ۲۵۰میلیون دیگر را تامین کند که امنیت پایدار در حوزه ی رود خانه های شهرستان رفسنجان ایجاد شود.

شهردار رفسنجان در پایان هم از استاندار کرمان درخواست کرد که امکانت وارد شده به شهر یک هفته دیگر در رفسنجان باقی بمانند که بتوانیم شرایط بهتری را برای مردم رفسنجان فراهم کنیم .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.