منو

رئیس شورای شهر رفسنجان از دادستان در خواست کرد :با کسانی که باعث ایجاد تشنج در شهر آسیب دیده رفسنجان شدند قاطعانه برخورد شود

سید حسین رحیمی اذعان کرد:از دادستان محترم درخواست میکنم با کسانی که با شایعه سازی باعث ایجاد تشنج در شهر و تشویش اذهان عمومی میشوند برخورد کنند .

۱۴ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ،سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان عنوان کرد:متاسفانه در هفته گذشته شاهد ورود سیلاب شدید به شهر رفسنجان بودیم که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان برای کنترل این سیلاب شبانه روز و بدون استراحت تلاش کردند.

وی افزود:نه تنها شهر رفسنجان بلکه بیست استان کشور در گیر سیلاب های ویران کننده بودند.

رحیمی با اشاره به اینکه در شهر رفسنجان سه رود خانه صادق آباد،شور و گیو دری وجود دارد،اذعان کرد: خوشبتخانه شیب شهر رفسنجان از جنوب به سمت شمال است و سیلاب وارد شده به شهر از سمت بلوار های جهموری اسلامی،طالقانی ،امام علی (ع)به سمت خیابان مصطفی خمینی ، اسماعیل آباد ،ده نو و سعید آباد هدایت و سیلاب از شهر خارج شد .

رئیس شورای شهر رفسنجان عنوان کرد:منبع رود خانه شور رفسنجان سد سرچشمه است که با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت سد سرچشمه آب در رود خانه شور جاری نشد .

وی افزود:تعدادی شایعه پراکنی کردند که چرا آب در رود خانه شور جاری نشده اما در خیابان های شهر جاری شده است بلکه باید بدانید که آب ریزی هر رود خانه متفاوت است همانند آن که در شهر کرمان یه قطره باران نیامد اما در رفسنجان باشدت بارش باران سیلاب جاری شد .

رحیمی تاکید کرد:اعضای شورای شهر رفسنجان به صورت هوایی از مسیر رود خانه شور رفسنجان بازدید کردند که متوجه شدیم سد سرچشمه تکمیل نشده است که آب در رودخانه شور جاری شود .

وی عنوان کرد:رود خانه دیگر شهر رفسنجان رود خانه صادق آباد است که در دو کیلومتری شهرک جهاد به پهن دشت تبدیل میشود که در آنجا درختان پسته سی ساله وجود دارد بلکه باید بدانید متولی روخانه ها در شهر اداره ابیاری است نه شهردار و شهرداری بدون مجوز اداره ابیاری هیچ گونه فعالیتی را نمیتواند انجام دهد.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: عده ای شایعه ایجاد کردند که شهرداری رفسنجان مسیر رودخانه راتغییر داده است که در این باره شهردار رفسنجان از دادستان تقاضای تشکیل کمیته حقیقت یاب را داشت که با هر مجموعه ای که کوچک ترین خطا را انجام داده است برخورد قانونی شود .

وی گفت: از شهروندان درخواست میکنم تابع فضای مجازی که شهید حاج قاسم سلیمانی تروریست می نامد نباشد و مطالب را بدون بررسی با کامنت گذاشتن تایید نکنند.

رئیس شورای شهر رفسنجان افزود:شهردار رفسنجان پس از بررسی و مصاحبه های بسیار انتخاب شد پس این شایعات که شهردار رفسنجان فوق دیپلم تربیت بدنی است صحت ندارد بلکه ایشان کارشناسی فنی و کارشناسی ارشد مدیریت مالی دارند هر خبری که منتشر میشود امکان راست و دروغ آن وجود دارد .

وی تاکید کرد : شهردار رفسنجان در مدت ده ماهی که سکان داری شهرداری رفسنجان را به دست گرفته است پنجاه پروژه عمرانی را در ۲۵محله کلید زده است که در آینده نزدیک چهل پروژه به بهره برداری خواهد رسید و همچنین در این مدت مشکل بازگشایی پروژه ۲۵ساله بزرگراه قدس و پروژه ی پیامبر اعظم (ص) رفع شد .

سید حسین رحیمی بیان کرد:شهردار رفسنجان و تعدادی از اعضای شورای شهر رفسنجان در این مدت کمتر از ده ساعت خوابیدن انصاف نیست با اینگونه شایعه سازی ها آن ها را دلسرد کنیم از خواهران و برادران مسلمانم درخواست میکنم با جهل همراه نشوند .

وی افزود : در واقع کربلا هم سی هزار نفر مقابل امام حسین (ع) بودند برای یافتن حق تحقیق کنید اکنون از دادستان محترم درخواست میکنم با کسانی که با شایعه سازی  باعث ایجاد تشنج در شهر آسیب دید و تشویش اذهان عمومی میشوند برخورد کنند .

سید حسین رحیمی در پایان گفت:از تمامی نیروهای جهادی که در این مدت همراه شهرداری رفسنجان بودند صمیمانه تشکر میکنم .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.