منو

با شایعه سازان فضای مجازی برخورد می شود

دادستان رفسنجان از پیگیری انتشار شایعه فردی که مدعی شوده بود مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفته ، در فضای مجازی خبر داد و گفت: دنبال شناسایی و انتشار دهندگان این شایعه هستیم و افراد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

۱۹ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ؛ ایمان شهسواری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز گزارشی مبنی بر ادعای فردی که مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفته است، به دست ما رسید؛ موضوع در پلیس اطلاعات و پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و متوجه شدیم اظهارات فرد مدعی ضد و نقیض است.

دادستان رفسنجان افزود: عصر امروز پزشکی قانونی به صورت رسمی اعلام کرد که ادعای فرد مذکور درمنازعه واقع نشده و دارای ابهامات زیادی است؛ بنابر اظهارات این فرد و انتشار این موضوع در فضای مجازی کاملا شایعه بوده است.

وی با بیان اینکه این فرد مدعی کننده که مورد جرح قرار گرفته، در بازدداشت به سر می برد، متذکر شد: از شهروندان درخواست داریم بدون بررسی هر مطلبی که در فضای مجازی منتشر می شود باور نکنند و اقدام احساسی نشان ندهند.

دادستان از پیگیری انتشار این شایعه در فضای مجازی خبر داد و گفت: دنبال شناسایی و انتشار دهندگان این شایعه هستیم و افراد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه با کسانی که موجب قانون شکنی و هرج و مرج شوند، برخورد قانونی می شود، گفت: از شهروندان درخواست داریم با کسانی که باعث مخل نظم و امنیت هستند، همکاری نکنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.