منو

در راستای بودجه تعیین شده حرکت می‌کنیم

مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در خصوص بودجه باشگاه گفت: بر اساس بودجه تعیین شده حرکت می کنیم.

۲۳ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه  فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان اذعان کرد: میزان فعالیت و برنامه ریزی ما در چهار چوب بودجه ای می باشد که از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران تعیین شده است و بر همین اساس مجموعه باشگاه خود را مکلف به رعایت این موضوع می‌داند.
زیندینی گفت: همه ما در یک مجموعه هستیم و همانطور که در زمان موفقیت از راس مجموعه آغاز و تا کوچکترین عضو آن دخیل هستند در شکست و عدم کسب نتیجه نیز همه دخیل هستیم و خوشبختانه همه برای موفقیت و پیروزی تلاش می کنند.
وی با توجه به اینکه مسائلی از این قبیل را داخلی دانستند،گفت: خوشبختانه مجموعه مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه مسولیت های اجتماعی نگاه حمایتی خاصی دارند.

زیندینی ضمن تشکر از دکتر رستمی مدیرعامل و اعضای محترم هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران خواست با توجه به حضور تیم های مس در سطح حرفه‌ای ورزش کشور در صورت لزوم نگاه حمایتی ویژه تری داشته باشند.

وی در پایان گفت: مجموعه باشگاه مس رفسنجان در کنار ایجاد انگیزه و شادابی اجتماعی تمام تلاش خود را برای سربلندی و عزت مردم، هواداران و کارگران عزیز صنعت مس ایران به کار خواهدگرفت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.