منو

فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان: ایجاد کمپ ماده ۱۶در رفسنجان ضرورت دارد

سرهنگ اکبر نجفی فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان عنوان کرد: یکی از ضرورت های مهم رفسنجان ایجاد کمپ ماده ۱۶است که تمامی معتادین متجاهر جمع آوری و ساماندهی شوند که از خیرین در خواست میشود در این حوزه برای ساخت کمپ ماده ۱۶ورود پیدا کنند.

۰۲ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار سرهنگ اکبر نجفی فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در نشست خبری چهارشنبه دوم شهریور ماه بیان کرد:در راستای برقراری امنیت در سطح جامعه بیش از ۲۱سازمان دخیل هستند که در این بین وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت جامعه است که البته همراهی و همکاری افراد جامعه را میطلبد.

سرهنگ اکبر نجفی گفت :سیستم های امنیت امروزه نسبت به گذشته بسیار تغییر کردند و شهروندان هم باید با استفاده از سیستم های امنیت الکترونیکی از سرقت جلوگیری کنند .

وی افزود:شهروندان میتوانند با نصب Gps بر روی خودروی شخصی و متصل شدن  به سیستم امنیت مها از به سرقت رفتن اموال خود جلو گیری کنند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از نود درصد خودرو های به سرقت رفته توسط پلیس کشف شده است ،اذعان کرد: در یکسال اخیر منازل۱۰درصد و خودرو ۱۰ درصد افزایش یافته است .

وی بااشاره به اینکه نیاز است در شهر رفسنجان بیش از ۴۰۰ دور بین مدار بسته نصب شود ، افزود: سرقت از مغازه ۳۹درصد،اماکن دولتی سه درصد،موتور سیکلت شش درصد،احشام حاشیه شهر ۴۹درصد  و سیم های برق در چند ماه اخیر کاهش یافته است .

سرهنگ نجفی بیان کرد:کشفیات در حوزه های مختلف از جمله ؛ مواد مخدر ۶۹درصد ،سلاح شکاری و جنگی ۱۸۶درصد وقاچاق سوخت ۱۲۶۰درصد افزایش یافته است .

وی با توجه به اینکه ۲۱۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده اند، تاکید کرد:یکی از ضرورت های مهم رفسنجان ایجاد کمپ ماده ۱۶است که تمامی معتادین متجاهر جمع آوری و ساماندهی شوند که از خیرین در خواست میشود در این حوزه برای ساخت کمپ ماده ۱۶ورود پیدا کنند.

سرهنگ نجفی تاکید کرد:متاسفانه در چند روز اخیر اتفاقات ناگواری در شهرستان رفسنجان رخ داد که با پیگیری های جد نیروی انتظامی رفسنجان در کمتر ۲۴ساعت اخلال گران امنیت دستگیر و به مراجعه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان در بحث ساماندهی اتباع غیر مجاز نیز بیان کرد: هیچ فرد و سازمانی حق بکار گیری اتباع غیر مجاز را ندارد و در صورت مشاهده فرد سه تا شش ماه حبس دارد.

وی افزود: ساماندهی اتباع شروع شده در همین فرصت اتباع نام نویسی داشتند، ساماندهی یکی از مطالبات جدی استان است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دوازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.