منو

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی در فسنجان: بهره برداری ۲۰ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تا پایان سال جاری در کشور

میر هاشم موسوی با اشاره به این بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰مرکز تامین اجتماعی در سطح کشور به ۳۹۳مرکز افزایش یافت ، گفت:در پایان سال جاری بیش از ۲۰ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

۰۳ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، در اولین روز از هفته دولت پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان رفسنجان به مساحت 4هزار متر مربع در سه طبقه به اعتبار 130میلیارد تومان از اعتبارات سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید ‌‌‌.

این پلی کلینیک در شهرستان با 40 پزشک و پرستار در دوشیفت صبح و عصر به 150هزار بیمه شده اصلی و تبعی خدمات ارائه میدهد .

سید میر هاشم موسوی مدیرکل تامین اجتماعی در حاشیه افتتاح پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان به مناسبت هفته دولت اذعان کرد:در هفته به همراه معاونین سازمان تامین اجتماعی از استان های محروم کشور در راستای ارزیابی خدمت در مانی بازدید خواهیم کرد که در جهت تقویت و توسعه خدمات درمانی به بیمه شدگان اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به این بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰مرکز تامین اجتماعی در سطح کشور به ۳۹۳مرکز افزایش یافت ،افزود:در هر شهر بر اساس سطح بندی تعداد افراد بیمه شده در مانگاه های تخصصی ،فوق تخصصی و بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی احداث میشود که هم اکنون در شهر رفسنجان پلی کلینیک تامین اجتماعی روزانه ۸۰۰ الی ۱۰۰۰نفر مراجعه کننده دارد که تمامی خدمات را به بیمه شدگان رایگان ارائه میدهد.

وی عنوان کرد:در پایان سال جاری بیش از ۲۰ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در کشور به بهره برداری خواهد رسید .

میر هاشم موسی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی با پنجاه هزار مرکز خرید راهبری خدمات سلامت قرار داد دارد که بیمه شدگان از این مراکز هم علاوه بر مراکز مستقیم خدمات دریافت کنند ،گفت: در تلاش هستیم با رویکرد توسعه مراکز درمانی در سطح کشور بتوانیم پرداخت را از جیب مردم در ارائه خدمات درمانی کاهش دهیم.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.