منو

فیلم کوتاه «کپسول» منتخب جشنواره ایتالیایی شد

فیلم‌ کوتاه «کپسول» به نویسندگی و کارگردانی امیر پذیرفته منتخب بخش رقابتی بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی "مذهب امروز" ایتالیا شد.

۰۵ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، جشنواره بین المللی فیلم “مذهب امروز” از مهم‌ترین جشنواره های بین‌المللی است که به موضوع سینما و ادیان در جهت ایجاد فرهنگ صلح و گفتگو میان ادیان، فرهنگ‌ها و مردم می پردازد.

جشنواره “مذهب امروز”در هر دوره به موضوعی خاص اختصاص می یابد که شامل رویدادهای ویژه و کارگاه های آموزشی مرتبط با موضوع سالیانه است و در تاریخ ۱۴ الی ۲۱ سپتامبر (۲۳ الی ۳۰ شهریور) برگزار می شود.

بابک نوری، ندا حسینی، میلاد ترقی خواه، سید محمدرضا حسینی، عباس باقری، سعید جندقی، علی آخوندی و آسمان خدادادی در فیلم کوتاه «کپسول» ایفای نقش داشته‌اند.

فیلم کوتاه «کپسول» روایت تلاش و تکاپوی پسربچه ای برای تحقق رویای کودکی اش است.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی غیاثی، دستیار کارگردان: مهیار صیفوری، منشی، صحنه: سمانه اسکندری، تدوین: شیدا گرجی، مدیر صدابرداری: سلمان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراح، صحنه و لباس: الهام خدابنده لو، اصلاح رنگ و نور: پویان آقابابایی، طراح گریم: هانی گلشاهی، موسیقی: حامد اشرفی، مدیر تولید: احمدرضا فداکار، جانشین تولید: سعید طباطبایی، تیزر: امید میرزایی، عکاس: سیمین محیط، طراح پوستر: آیه فیلی، مترجم: حسن شرف الدین، مدیر رسانه ای و روابط عمومی: بهناز شریفی، تهیه کننده: امیر پذیرفته، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رفسنجان، با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان و با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه بر عهده کمپانی کاف فیلم است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.