منو

مدیرعامل پست: طرح ملی روستا به کسب و کارهای اینترنتی در روستاهای کشور رونق داد

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: طرح ملی روستا بازار بستر مناسب فروش بدون واسطه محصولات روستاییان را فراهم کرده تا به توسعه کسب و کار در این مناطق کمک کند.

۰۵ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، محمود لیایی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست صبح امروز در حاشیه بازدید از اداره کل پست استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان کرمان از استان‌های برتر در ارائه خدمات پستی در سطح کشور است، اظهار داشت: پست این امکان را فراهم کرده است تا بسیاری از نیازهای جامعه را با کمترین هزینه‌ها پوشش دهد.

وی با اشاره به اینکه ارائه مطلوب خدمات پستی در سطح استان کرمان، می‌تواند این استان را، استان پیشرو در اجرای و راه‌اندازی طرح ملی روستا بازار قرار دهد، گفت: طرح ملی روستا بازار بستر مناسب فروش بدون واسطه محصولات روستاییان را فراهم کرده است تا به توسعه کسب و کار در این مناطق کمک کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه حذف واسطه‌ها از جمله اهداف راه‌اندازی طرح ملی روستا بازار است، بیان کرد: روستاییان می‌توانند در سامانه روستا بازار محصولات خود را معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این سامانه به حذف واسطه‌ها و رونق کسب و کارهای اینترنتی در روستاها کمک می‌کند، اضافه کرد: شبکه پست هم می‌تواند نقش لجستیکی در فروش و معرفی این محصولات داشته باشد.

لیایی با بیان اینکه سامانه روستا بازار، این امکان را فراهم ساخته تا تولیدکنندگان صنایع‌دستی و محصولات بومی و محلی بتوانند پس از ثبت‌نام در این سامانه غرفه‌ای به شکل مجازی برای خود افتتاح کنند، گفت: در این سامانه امکانی فراهم شده تا تولیدکنندگان مانند فضای واقعی به فروش تولیدات خود بپردازند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه طرح روستا بازار به‌منظور عرضه مستقیم تولیدات روستاییان با کمک پست راه‌اندازی شده است، افزود: تلاش شده تا روستاییان بتوانند بدون واسطه محصولات خود را به دست مشتریان در اقصی نقاط کشور برسانند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.