منو

شهردار رفسنجان:جا به جایی اردوگاه رفسنجان نیازمند همدلی مسئولین شهر است

مجید کهنوجی اذعان کرد : امروز تفاهم نامه شهرداری رفسنجان با اداره اتباع تنظیم و به اداره اتباع ارسال شد که در صورت انعقاد تفاهم نامه جابه جایی انجام خواهد شد البته جابه جایی اردوگاه افاغنه رفسنجان نیازمند همدلی در میان مسئولین شهر است که بتوانند به طور جد این موضوع را پیگیری کنند.

۰۵ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ،مجید کهنوجی در  گرد همایی شورای محلات شهر رفسنجان در محل فرمانداری شهرستان بیان کرد:ساماندهی کارگاه های ضایعاتی شهر رفسنجان مشکلات امنیتی کمتری را به همراه خواهد داشت که موقتا با فراهم کردن زیر ساخت های آب و برق در زمین کنار آرامستان میتوان کار گاه های ضایعاتی را ساماندهی کرد.

وی در ادامه بیان کرد:۳۲ منزل در شهرک سپاه با توجه کمیسیون ماده ۱۰۰ با همکاری شورای تامین شهرستان تخریب خواهد شد که با تخریب این منازل امنیت افاغنه آن منطقه ازبین خواهد رفت و ترک مکان خواهند کرد.

کهنوجی تاکید کرد:در جلسه با استاندار جا به جای اردوگاه پیگیری شد البته جابه جایی اردوگاه افاغنه شهر رفسنجان نیازمند همدلی در میان مسئولین شهر است که بتوانند به طور جد این موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود :امروز تفاهم نامه شهرداری رفسنجان با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی تنظیم و به آن اداره ارسال شد که در صورت انعقاد تفاهم نامه جا به جایی انجام خواهد شد.

شهردار رفسنجان گفت:شهرداری رفسنجان در جمع آوری متکدیان در سطح شهر هیچ گونه مشکلی ندارد اما بعد از جمع آوری مکانی در شهر وجود ندارد که متکدیان تحویل داده شوند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.