منو

دادستان رفسنجان: رفسنجان رتبه اول سرقت سیم برق در استان کرمان را دارد

ایمان شهسواری دادستان رفسنجان گفت :کرد:شهرستان رفسنجان به دلیل پهنه وسیع ۲۰۰کیلومتری از کبوتر خان تا جوادیه فلاح رتبه اول سرقت سیم برق را در استان کرمان دارد.

۰۵ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،ایمان شهسواری در گرد همایی شورای محلات شهر رفسنجان اذعان کرد:متاسفانه شهرستان رفسنجان به دلیل پهنه وسیع ۲۰۰کیلومتری از کبوتر خان تا جوادیه فلاح رتبه اول سرقت سیم برق را در استان کرمان دارد.

وی افزود:تبدیل سیم های مسی شبکه برق شهرستان رفسنجان به کابل های خود نگهدار زمان بر خواهد بود .

ایمان شهسواری گفت:بیشتر سرقت های سیم های مسی شبکه برق شهرستان از ساعت 01:00 تا 05:00 بامداد توسط معتادین متجاهر انجام میشود .

دادستان رفسنجان تصریح کرد:یکی از ضرورت های شهرستان ایجاد کمپ اجباری ترک اعتیاد است که معتادین متجاهر جمع آوری و درمان شوند.

وی ادامه داد:پوشش دادن این پهنه وسیع بسیار سخت خواهد بود که در این باره شورای محلات شهر رفسنجان میتوانند همراهی کنند که از سرقت رفتن سیم های شبکه برق جلو گیری شود .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.