منو

رئیس شورای شهر رفسنجان:مشکلات با سماجت و پیگیری رفع خواهند شد

سید حسین رحیمی:چالش ها و مشکلات جامعه با پیگیری و سماجت بر طرف خواهند شد همانطور که چالش های بزرگراه قدس بعد از ۲۵سال و پروژه پیامبر اعظم (ص) بعد از ده سال با پیگیری های شهردار جهادی و شورای شهر رفسنجان بر طرف شد.

۰۵ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ،سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان در گردهمایی شورای محلات شهر رفسنجان گفت :چالش ها و مشکلات جامعه با پیگیری و سماجت بر طرف خواهند شد که خوشبختانه دادگستری شهرستان برای رفع مشکلات شهر همیشه همراه و پشتیبان ما در مجموعه شهرداری و شورا شهر بودند که امیدواریم با این هماهنگی مشکلات بیشتری از شهر رفع شود.

رحیمی گفت :چالش های بزرگراه قدس بعد از ۲۵سال و پروژه پیامبر اعظم (ص) بعد از ده سال با پیگیری های شهردار جهادی و شورای شهر رفسنجان بر طرف شد.

وی افزود :در زمان انتخابات شعار ما  جابه جایی اردوگاه افاغنه رفسنجان بود که خوشبختانه با پیگیری شهردار جهادی اردوگاه جا به جا خواهد شد .

رحیمی با اشاره به اینکه سیلاب شدید اخیر شهرستان رفسنجان تلفات جانی نداشت اما یکی از افاغنه ده نفر را در شهرستان به قتل رساند ، تاکید کرد:متاسفانه برخی از شهروندان با زیاده خواهی املاک خود را به قیمت بیشتر به افاغنه اجاره میدهند که خود یک معضل است .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.