منو

مجیدکهنوجی :در ده ماه اخیر در آمد شهرداری رفسنجان به ۸۰۰ میلیارد تومان رسید

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان :در ده ماه اخیر در آمد شهرداری رفسنجان به ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است که این مبلغ با در آمد چهار سال دوره قبل مساوی است .

۰۷ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، در ششمین روز از هفته دولت سه طرح عمرانی شهرداری رفسنجان با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محله یادگار امام افتتاح و کلنگ زنی شد.

پروژه آسفالت خیابان شهید صابری به متراژ ۱۲ هزار مترمربع با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و بلوار رسالت به متراژ ۴۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محله یادگار امام افتتاح و به بهره برداری رسید و همچنین بوستان امامت در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

ایجاد در آمد پایدار سالیانه ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرداری رفسنجان

مجید کهنوجی در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرک یادگار امام (ره) رفسنجان اذغان کرد:سعی کردیم در محلات حاشیه شهر از جمله ؛شهرک های فرهنگیان ،یادگار امام(ره),جهاد و …که در آمد مردم آنها نسبت به دیگر محلات شهر کمتر است پروژه های عمرانی کوچکی را رقم بزنیم .

وی ادامه داد: از برکت دعای خیر مردم این محلات در آمد شهرداری رفسنجان در ده ماه اخیر به ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است که با در آمد چهار سال دوره قبل مساوی است .

شهردار تصریح کرد: در آمد پایدار شهرداری رفسنجان در حوزه صعنت و معدن در دوماه آینده با اشتغالزایی ۲۰۰نفر و در آمد سالیانه ۲۰۰میلیارد تومان وارد فاز عملیاتی خواهد شد .

وی افزود :از تمامی پرسنل شهرداری رفسنجان در حوزه عمرانی که به صورت دو شیفت در راستای پیشرفت شهر در تلاش هستند تشکر میکنم .

شهردار رفسنجان تاکید کرد:ما در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در تکاپو هستیم که جابه جایی اردوگاه در راستای ایجاد آرامش این منطقه انجام شود که نیازمند دعای خیر شما عزیزان هستیم .

افتتاح چهل پروژه عمرانی شهرداری رفسنجان در هفته آینده

سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان در ادامه گفت:در ششمین دوره از شورای اسلامی شهر رفسنجان مبنا بر این است که تمامی افرادی که در شهر رفسنجان زندگی میکنند به صورت عادلانه از خدمات شهرداری بهره ببرند.

وی ادامه داد:به همان نسبتی که فعالیت های عمرانی در خیابان های اصلی شهر اجرا میشود باید در حاشیه شهر هم اجرا شود .

سید حسین رحیمی عنوان کرد:چهل طرح عمرانی در ۲۵محله از محلات شهر رفسنجان در هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید .

مسئولین برای خدمت به مردم راه نروید بلکه باید بدوید 

اسماعیلی عضو شورای محله یادگار امام (ره) هم با اشاره به اینکه مسئولین برای خدمت به مردم نباید راه بروند بلکه باید بدوند ،بیان کرد: اکنون مجموعه شهردار و شورا اسلامی شهر رفسنجان پای کار هستند که خوشبختانه شهرک یادگار امام(ره) با اجرای پروژه های اخیر از خمودی در آمده است .

وی در ادامه گفت: در سیل اخیر تعدادی برای تخریب روحیه مسئولین حرف های بسیاری زدند، بگذارید بگویند در این مدت ما تمامی پرسنل خدوم شهرداری را به چشم دیدیم به گونه ای که الان تک تک آنها را میشناسیم .

در آخرگفت :برای مردم کار کنید کارها به برکت خون شهدا پیشرفت خواهند کرد.

شایان ذکر است در پایان این آیین از خانوادهای شهدای  محله یادگار امام(ره) تجلیل شد .

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 12 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.