منو

واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام سبک در شهرستان رفسنجان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان از واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام سبک در شهرستان رفسنجان خبرداد.

۰۸ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمود مقامی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقارن آن با هفته دولت، روز کارمند و روز پزشک با اعلام این خبر عنوان کرد : در هفته دولت واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام سبک در شهرستان رفسنجان در حال اجرا می باشد.

وی مطرح کرد: در سال ۱۴۰۰  واکسیناسیون رایگان تب برفکی در ۱۷۷۵۰راس دام سنگین و ۲۰۰۰۰۰ راس دام سبک در شهرستان انجام گرفت. و ۳۰۲۰۰۰ راس دام سبک برعلیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان و ۵۶۵۰۰ راس دام سبک و ۷۶۰۰راس دام سنگین  برعلیه بیماری بروسلوز(تب مالت) در شهرستان بصورت رایگان واکسینه شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان بیان کرد: در سال گذشته ۶۲۷۶ راس دام سنگین و ۴۳۱۰راس دام سبک  در شهرستان مورد تست سرمی بروسلوز قرار گرفتند که از این تعداد بعد از تایید ۹ مورد مثبت در دام سنگین و ۹۱ مورد مثبت در دام سبک از چرخه تولید حذف گردیدند.

وی در پایان افزود: دامداران محترم جهت بهره مندی از خدمات رایگان می توانند با شماره (۳۴۳۲۲۰۶۳)  تماس یا به شبکه دامپزشکی شهرستان  مراجعه نمایند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.