منو

دادستان رفسنجان خبر داد: نمایندگی متخلف سایپا در رفسنجان پلمپ شد /متهم ممنوع الخروج و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: یک واحد نمایندگی شرکت سایپا به دلیل عقد قراردادهای شخصی با افرادبه منظور فروش خودرو از روز گذشته پلمپ شده است.

۰۹ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، ایمان شهسواری در تشریح این خبر افزود: اخیرا تعدادی از افراد به دادگستری و دادستانی رفسنجان مراجعه کرده و اظهار داشته اند یکی از نمایندگی های سایپا اقدام به پیش فروش خودرو و انعقاد قراردادهای شخصی با افراد به منظور واگذاری خودرو کرده است و این در حالی است که تعدادی از قراردادهای پیش فروش و فروش مربوط به سال های 97، 98و 99 بوده و جدیدا نیز چندین قرارداد تنظیم شده است.

وی اظهارداشت: با توجه به راه اندازی سامانه یکپارچه فروش خودور توسط وزارت صمت، فروش خودرو به صورت تنظیم قرارداد شخصی در نمایندگی ها فقط با مجوز شرکت مربوطه انجام می شود و شهروندان باید توجه داشته باشند که قرارداد با شخص –چه صاحب نمایندگی و چه کارمند نمایندگی- امکانپذیر نیست و هر فرد برای ثبت نام خودور باید از طریق سامانه مربوطه اقدام کند.

دادستان شهرستان رفسنجان عنوان کرد: کارشناسانی از سوی شرکت خودروسازی مربوطه نیز به منظور بررسی موضوع به شهرستان رفسنجان آمده اند.

شهسواری در پایان اعلام کرد: فرد مذکور به دادسرا احضار شده و در حال حاضر ممنوع الخروج است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.