منو

امام جمعه رفسنجان : دستگاه قضائی با دستگاههای نظارتی که ترک فعل کردند برخورد کنند

امام جمعه گفت : خبر های ناخوشایندی از اختلاسگرام جامعه در فضای مجازی دست به دست می شود اخیرا در مساله فولاد بعضی آمار و ارقام مطرح شد که اگر صحبح نیست باید با عوامل فضای مجازی و مخلات امنیت برخورد جدی شود.اگر صحیح است باید با اختلاسگران به طور جدی برخورد شود نه اینکه فقط بگویند ممنوع الخروج شدند.

۱۳ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه در خطبه ۱۱ شهریور اذعان کرد:خبرهای ناخوشایندی از اختلاسگران جامعه در فضای مجازی دست به دست می شود اخیرا در مساله فولاد بعضی آمار وارقام مطرح شد که اگر صحیح نیست باید با عوامل فضای مجازی و مخلان امنیت برخورد جدی شود

وی افزود:چون اینها باعث نا امیدی مردم می شود مردمی که یک عده با سختی معیشت زندگی میکنند از طرف دیگر خبر اختلاسهای چند هزار میلیاردی منتشر می شود.

امام جمعه تصریح کرد: و از طرفی اگر صحیح است باید با اختلاسگران به طور جدی برخورد شود نه اینکه فقط بگویند ممنوع الخروج شدند این کار به تنهایی هنر نیست خجالت نمی کشید به مردم می گویید که فقط ممنوع الخروج شدند باید با اینها برخورد جدی شود همانطور که سریع این خبر را منتشر میکنند که فلان مقدار اختلاس شد همانطور هم خبر برخورد جدی وقاطع با چنین افرادی را منتشر کنند.

وی گفت:دستگاههای نظارتی که باید بر این دستگاهها نظارت کنند چرا کور شدند چرا نظارت نمیکنند همش ما نباید بگوئیم که اختلاس کردند یک عده هم بخاطر ترک فعل شان کوتاهی میکنند باید پایش ونظارت دقیق وجدی باشد قراردادها را باید به صورت دقیق کنترل کنند.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: این یک مطالبه عمومی است همانطور که دستگاه قضائی با مفسدان واختلاسگران برخورد میکند باید با دستگاههای نظارتی هم که ترک فعل کردند که نظارت نکردند برخورد جدی کنند.

وی در اخر گفت:برای مردم هم شبهه می شود نکند اینها همدست هستند بالاخره این اختلاسها یک شبه اتفاق نمی افتد اگر ترک فعل کردند بیایند عذرخواهی کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.