منو

10 پروژه شهرداری با اعتبار 415 میلیارد تقدیم به شهروندان رفسنجانی در هفته دولت

در راستای محله محوری و در چارچوب نهضت عمران شهرداری رفسنجان 10 پروژه شهری، منطقه‌ای و محله‌ای با هدف ارتقای زیست شهری با اعتبار بیش از 415 میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌ زنی و به بهره برداری رسید.

۱۶ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، به مناسبت هفته دولت 10 پروژه براساس نیازها و ظرفیت‌های شناسایی شده، در چند بخش عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در محلات شهر کلنگ زنی و بهره‌برداری شد.

این پروژه‌ها در محلات یادگار امام، شهرک فرهنگیان، شهرک امام خمینی(ره) و محله الله آباد اجرا شد.

بر پایه این خبر، به مناسبت هفته دولت سه طرح عمرانی شهرداری رفسنجان با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محله یادگار امام افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

پروژه آسفالت خیابان شهید صابری به متراژ ۱۲ هزار مترمربع با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و بلوار رسالت به متراژ ۴۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محله یادگار امام به بهره‌برداری رسید.

هم‌چنین بوستان امامت در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرک یادگار امام کلنگ‌زنی شد که به گفته معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری این بوستان با ۳۴۰۰ مترمربع جدول‌گذاری و ۳۷۰۰ مترمربع سنگ‌فرش طی مدت ۵ ماه در محله یادگار امام احداث خواهد شد.

در هفتمین روز از هفته دولت دو طرح عمرانی شهرداری رفسنجان در شهرک فرهنگیان افتتاح و کلنگ‌زنی شد. بر این اساس، پروژه احداث بلوار فرهنگ با اعتبار ۲٠ میلیارد ریال افتتاح و بوستان محله ای در این شهرک با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

ساکنان شهرک امام خمینی(ره) نیز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی دو پروژه در این شهرک بودند. پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان علی اصغر(ع) با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال افتتاح و پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان حضرت مهدی (عج) با اعتبار ۱٠ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

در محله الله آباد نیز طرح‌های عمرانی شهرداری رفسنجان تقدیم ساکنین این محله شد. در آیین افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌ها که مردم محله الله آباد نیز حضور داشتند، پروژه آسفالت پل شهید جمال‌زاده با اعتبار ۱۵٠ میلیارد ریال و بلوار شهید قنبری با اعتبار ۳٠ میلیارد ریال، پروژه آسفالت خیابان شهید علی حسنی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و کندروی خیابان شهید زینلی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

هم‌چنین کلنگ احداث بلوار شهید کشاورزی در این محله شهری با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

بهسازی فضاهای شهری، ارتقای سرانه‌های محلات و توسعه زیرساخت‌ها در تحقق ایجاد شهر انسان‌محور مهمترین اهداف در اجرای این طرح‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری بوده است.

گفتنی است در حال حاضر 100 پروژه عمرانی در رفسنجان در حال اجراست.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.