منو

ویژه برنامه رفسنجان از شبکه مستند سیما پخش می‌شود

مدیر اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رفسنجان از پخش برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان خبر داد.

۱۴ آبان ۱۴۰۱

 

به گزارش ایستار، سیدمحسن حسینی با اعلام این خبر گفت: برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان با همکاری و مشارکت معاونت هنری شهرداری ضبط گردید و از تاریخ ۱۴ آبان ماه به مدت زمان یک هفته از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد مقنی باشی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری، جاذبه های گردشگری، تاریخی، صنایع دستی، روستاگردی و عملکرد شهرداری رفسنجان در زمینه گردشگری در پنج قسمت ۳۰ دقیقه ای تولید شده است.

مدیراداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه امیرحسین شاکری و امیرحسین نوری به عنوان تصویر بردار و تدوینگر و سعید قربانی صدابردار این مجموعه هستند، گفت: برنامه همسفر شبکه مستند سیما ویژه شهرستان رفسنجان در روز شنبه ۱۴ آبان ماه به معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنیهای رفسنجان و مصاحبه مهندس کهنوجی شهردار و یکشنبه ۱۵ آبان به معرفی بافت تاریخی شهر رفسنجان (بادگیر معین، بازار رفسنجان و چلنگری) اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه مستند همسفر در تاریخ دوشنبه ۱۶ آبان ماه به معرفی صنایع دستی قالی بافی و مسگری می پردازد، خاطرنشان کرد: این برنامه در روزهای سه شنبه ۱۷ آبان ماه و چهارشنبه ۱۸ آبان ماه شامل معرفی موزه ریاست جمهوری، فعالیت های معاونت هنری شهرداری رفسنجان و معرفی جاذبه های گردشگری روستای اودرج خواهد بود.

سیدمحسن حسینی ادامه داد: مستند ویژه برنامه رفسنجان در هفته دوم آبان ماه در قالب برنامه ۵ قسمتی به معرفی پارک آبی نشاط، دره راگه و خانه های قدیمی رفسنجان می پردازد.

وی بیان کرد: این برنامه هر روز ساعت ۱۷:۰۰، تکرار روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۳:۰۰ بعد از ظهر پخش خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.