منو

رئیس کل دادگستری کرمان عنوان کرد:رتبه کسب و کار در استان کرمان قابل قبول نیست

رئیس کل دادگستری کرمان از رتبه این استان در زمینه کسب و کار انتقاد کرد.

۱۶ آبان ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقداماتی که موجب افزایش امید و پویایی جامعه می‌شود پویا بودن فضای کسب و کار و اشتغال زایی در استان است و در این زمینه مسئولان باید برنامه‌های مدون و مطلوبی داشته باشند تا بتوانیم جوانان بیشتری را در خصوص اشتغال زایی جذب و وارد چرخه کسب و کار کنیم.

وی عنوان کرد: ارائه تسهیلات و حمایت از جوانان در عرضه‌های تولید، خدمات و کسب کار بسیار مهم است و در این راستا باید از هر گونه کاغذ بازی پرهیز و موانع را رفع کنیم.

حجت الاسلام حمیدی گفت: رتبه کسب و کار هم اکنون در استان پایین است و این مساله باید با برنامه ریزی مناسب رفع شود.

وی گفت: یکی از مشکلات تحقق نیافتن پنجره سرمایه گذاری در کرمان است این در حالیست که در شرایط کنونی باید از سرمایه گذاری استقبال کنیم اما عملاً بروکراسی اداری مشکل ساز شده است.

وی همچنین خواستار توجه به عرصه‌های دانش بنیان در راستای بهبود فضای کسب و کار شد و گفت: در این زمینه نیز پتانسیل‌های القوه ای در استان وجود دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.