منو

استانداری کرمان:اتباع بیگانه در کرمان ساماندهی شوند

استاندار کرمان خواستار ساماندهی اتباع بیگانه در کرمان شد.

۱۸ آبان ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان شورای  راهبردی تصادفات در استان گفت: بخشی از تلفات رانندگی در کرمان به دلیل قاچاق اتباع بیگانه غیر مجاز است که باید در این زمینه و مقابله با این رویه اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر ساماندهی اتباع بیگانه افزود: ۱۰ درصد از جمعیت کرمان را اتباع بیگانه تشکیل می‌دهند که تعداد زیادی از آنها غیر مجاز هستند، تردد خودروهای شوتی برای قاچاق کالا و انسان در جاده‌ها مشکل ساز شده و اغلب تصادفات کرمان مربوط به این خودروها است.

وی گفت: باید برنامه ریزی ویژه در راستای کاهش تصادفات رانندگی در کرمان انجام شود که اجرای این برنامه‌ها نیاز به اعتبارات ویژه دارد البته از کمک شرکت‌های صنعتی و معدنی موجود در استان نیز استفاده می‌شود اما نیاز به حمایت ویژه داریم.

وی با اشاره به طولانی بودن راه‌های کرمان گفت: حمل و نقل محصولات کشاورزی و معدنی نیز موجب استهلاک جاده‌ها شده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.