منو

700 اثر مردمی به دبیرخانه رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان ارسال شد

مسئول سازمان فضای بسیج استان کرمان از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجستال بسیج استان خبر داد و گفت: با فراخوانی که ارائه دادیم تا کنون 20 تیم تولید محتوا و 700 اثر مردمی به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

۲۲ آبان ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، سرهنگ حسین باقری روز یکشنبه در نشست خبری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان با اشاره به اینکه این رویداد در سه روز آخر هفته جاری برگزار می شود و هدف از این رویداد نیز استعداد سنجی تیم های تولید محتوا است.

وی افزود: با تولید محتوای مطلوب می توان توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای را خنثی کرد؛ همچنین امروز خیلی از کارخانجات و اداره ها نیازمند انیمیشن هستند که می توانند در بازدید از این رویداد در محل سالن سینمای شهر سرچشمه با تیم ها آشنا شوند و در کارها و امور خود از ان ها بهره مند شوند و حمایت تیم ها را در دستور کار خد قرار دهند.

سرهنگ باقری بیان کرد: اخیراً تفاهم نامه ای با مدیرکل فاوا( فناوری اطلاعات و ارتباطات ) استان کرمان منعقد کردیم تا تسهیلات کم بهره جهت حمایت از این تیم های تولید محتوا صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در رویداد استانی علاوه بر بخش حرفه ای که تیم ها به رقابت می پردازند؛ بخش مردمی را نیز برای نخستین بار در این مرحله به اجرا گذاشته ایم تصریح کرد: تا کنون در بخش مردمی در حوزه های عکس، ویدئو، کلیپ و گرافیک 700 اثر خلق، تولید و در سایت https://event.bsjmajazi.ir/ ثبت شده است.

مسئول سازمان فضای بسیج استان کرمان گفت: بخش مردمی چهارمین رویداد تلید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با موضوع ” کرمان ِ ولایت مدار ” است که در ابعاد شخصیت شهید سلیمانی، جهاد خدمت رسانی و جهاد آبرسسانی مردم می توانند آثار خود را تا سه شنبه هفته جاری ارسال کنند که تا کنون 700 اثر به دستمان رسیده است.

وی با اشاره به سویمن رویداد در سال قبل ادامه داد: از سال گذشته تا کنون بهترین نرم افزارها، انیمیشن سازها و تولید محتواهای کشور از استان کرمان معین شده است و از دل رویدادها استعداد ها شکوفا می شود.

سرهنگ باقری بیان کرد: رویداد با پشتیبانی مس سرچشمه رفسنجان در رشته‌های پویانمایی، موشن‌گرافی، نرم افزار و بازی، از 25 تا 27 آبان برگزار می‌شود و تیم‌ها ۴۸ ساعت به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سال گذشته رویداد سوم کرمان در سه رشته که بود دو رشته مقام اول از آن کرمان شد تصریح کرد: این رویداد کشوری است و در 19 آذرماه امسال نیز که در تهران برگزار می شود تیم های برگزیده استان ها راه یافته به این فینال به رقابت خواهند پرداخت.

امروز قدرت در فضای مجازی نیاز کشور است

سرهنگ محمد بساوند مسئول سپاه رفسنجان هم در این نشست بیان کرد: امروز قدرت در فضای مجازی نیاز کشور است و همچنانکه در حوزه دفاع و نظامی حرف برای گفتن داریم و دشمن را متحیر کردیم بنا داریم دشمن را در عرصه فضای مجازی با تولید محتوا به زمین بزنیم.

وی افزود: امروز استان کرمان به قطب تولید محتوای دیجیتال کشور تبدیل و معرفی شده و تولیدات فاخری که دارد در کشور نادر و بی نظیر است.

سرهنگ بساوند بیان کرد: باید در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های موثری برداریم.

محمدرضا جندقی مدیر مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان نیز در این نشست گفت: معادن مس در ایران متعلق به کل مردم این کشور است و این شرکت در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی در حوزه حمایت از تیم های تولید محتوای دیجیتال اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: سال گذشته سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان در محل دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد و شاهد محصولات خیلی خوبی از این رویداد بودیم که شرکت مس هم از این موضوع بهره مندی لازم را کسب کرد و از تعدادی از تولیدمحتواهای برتر در امو رخود استفاده می کند.

جندقی گفت: مجتمع مس سرچشمه 50 سال است که محصول ارزآور مس را تولید می کند و باید با تکنولوژی روز همراه باشد که در این خصوص شرکت مس هم از محصولات تولید محتوا استفاده می کند و از طرفی در بُعد محوریت رفع مشکلات فناورانه این رویداد سععی و تلاش می کند تا همگام با انقلاب صنعتی چهارم شویم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.