منو

سه زندانی رفسنجان از قصاص رهایی یافتند

رییس دادگستری رفسنجان گفت: شعب زندان در این حوزه قضایی موجبات آزادی ۴۵ مددجوی این شهرستان را فراهم کرده و سه زندانی از مجازات قطعی قصاص و چوبه‌دار رهایی یافتند.

۲۳ آبان ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، حجت الاسلام پورمحمدی افزود: با تلاش و زحمات اعضای و دبیران شورای های حل اختلاف شهرستان رفسنجان طی ۶ ماه سپری شده از ابتدای سال جاری، یک هزار و ۱۱۳ فقره پرونده قضایی به مصالحه ختم شده است.

وی اظهار داشت: در راستای حل و فصل اختلافات و همچنین احیا سنت حسنه صلح در جامعه، اعضای شورای حل اختلاف حوزه قضایی رفسنجان موفق شدند به ایجاد صلح و سازش در تعداد زیادی از پرونده های ورودی شدند.

وی عنوان کرد: طی ۶ ماه نخست سال جاری چهار هزار و ۸۹۹ فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف رفسنجان شده که با وساطت اعضای شوراها تعداد چهار هزار و ۸۱۵ مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: نسبت پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح در این حوزه قضایی ۵۱ درصد است.

رییس دادگستری رفسنجان بیان کرد: طی ۶ ماهه نخست امسال، تعداد ۷۹۳ فقره پرونده به شعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف این حوزه قضایی وارد شده و ۶۸۴ فقره نیز در همین زمان مختومه شده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.