منو

استاندار کرمان:خدمت جهادی به مردم و محرومیت زدایی در استان کرمان در دستور کار باشد

استاندار کرمان به فرمانداران این استان گفت: محرومیت زدایی و خدمت جهادی به مردم در دستور کار مدیران باشد.

۲۳ آبان ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمد مهدی فداکار صبح دوشنبه در نشست ایران قوی گفت: دشمن در حوادث اخیر روی وجود مشکلات اقتصادی و گرانی حساب کرده بود و گمان می‌کرد مردم همراه اغتشاش گران می‌شوند اما مردم به خوبی صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال یک فتنه بزرگ در کشور بود که ناکام ماند اما مردم در ۱۳ آبان نشان دادند آگاه و بصیر هستند و در دام دشمن گرفتار نمی‌شوند.

فداکار بیان کرد: خدمت صادقانه، جهادی و دائمی به مردم باید در دستور کار همه مدیران در شهرستان‌ها باشد و باید مشکلات مردم احصا و رفع شود.

وی خدمت صادقانه به مردم را کلید حل مشکلات دانست و بیان کرد: حضور میدانی در میان مردم، مبارزه با فساد بسیار مهم است نباید مسائل مهم و خدمت به مردم فراموش شود و با کار مضاعف باید در راستای خدمت رسانی پیش برویم.

استاندار کرمان گفت: ارتباط مستمر با مدیران ستادی بسیار مهم است و موانع در مسیر تولید و رشد اقتصادی باید در شهرستان‌ها رفع شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.