منو

نماینده مردم رفسنجان و انار در نشست خبری مطرح کرد: چالش آب رفسنجان اواخر تیرماه رفع خواهد شد/ نظارت در رفسنجان صفر است

جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شواری اسلامی گفت: در اواخر تیر ماه اب چهار حلقه چاه وارد مدار اب شهری خواهد شد و در مرداد ماه تصفیه خانه اب آشامیدنی رفسنجان شروع به فعالیت خواهد کرد.

۰۹ تیر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار با اشاره به بحران آب آشامیدنی ، صنعتی و کشاورزی و قطعی آب در رفسنجان اظهار کرد: با استفاده از منابع ابی شهرستان برای روستاها در فصل گرما با بحران کم ابی مواجعه شده ایم. در اواخر تیر ماه چهار حلقه چاه وارد مدار آب شهری خواهد شد. اب صنعتی نیز با انتقال اب از خلیج فارس تامین می شود. در حوزه کشاورزی هم وزارت نیرو باید تاییدیه استفاده منابع ابی از جمله دشت انار را صادر کند. وی همچنین با اشاره به تصفیه خانه مرکزی آب رفسنجان خاطرنشان کرد: در مرداد ماه تصفیه خانه اب آشامیدنی رفسنجان شروع به فعالیت خواهد کرد.

دکتر جلالی با اشاره به حمایت از کشاورزان شهرستان و افزایش قیمت و تولید پسته تصریح کرد: تحویل ارز به بانک مرکزی و محاسبه آن باعث کاهش قیمت پسته و صادرات می‌شود که این اشتباه بانک مرکزی‌ است. ما برای حمایت از کشاورزان با بانک مرکزی در تعامل هستیم تا کشاورزان بتوانند محصول خود را با ارز آزاد بفروشند و صادر نمایند.کشاورزان رفسنجان باید با اصلاح نژاد و خاک تولیدات پسته را افزایش دهند زیرا برند پسته رفسنجان و انار در حال فراموشی است.

نماینده مردم رفسنجان و انار با بیان اولویت اشتغال زایی در رفسنجان تاکید کرد:
اشتغال شاه کلید تمام مشکلات اجتمایی است. باید با ارائه تسهیلات به کارخانه ها و بالا بردن تولید ظرفیت و فعالیت های کشاورزی، جذب نیرو در شهرستان افزایش می یابد. اخیرا نیز مجتمع مس سر چشمه در ازمون استخدامی ۵۰۰ نیرو را استخدام کرده است.

حسین جلالی با اشاره به حمایت از سرمایه گذار ها و ایده های جوانان بومی اظهار داشت: نباید سنگ در جلوی راه جوانان قرار دهیم بلکه باید سنگ ها را بر داریم. از طرح های مناسب جوانان استقبال خواهیم کرد و تسهیلات و امکاناتی برای آنان فراهم می کنیم. وی ادامه داد: اداره صنعت و معدن باید راه را برای سرمایه گذاران باز کند نه اینکه سرمایه گذاران را از دست بدهد. متاسفانه نظارت در رفسنجان صفر است باید نظارت را در زمینه تسهیلاتی که ارائه می دهند ارتقاء دهند تا از این تسهیلات در موارد دیگر استفاده نشود.

وی در پایان با محور قرار دادن چالش راه های ارتباطی در رفسنجان تصریح کرد: از هفته گذشته پرواز های فرودگاه رفسنجان افزایش یافته و با جلسه ای که با شرکت هواپیمایی ماهان برگزار کردیم رفسنجان برای افزایش پرواز داخلی و ارسال پسته و میوه تازه به آسیای میانه اماده می شود.

جلالی خاطر نشان کرد: ایجاد ایستگاه قطار و کمربندی شرقی از نیازهای رفسنجان است. و عریض کردن جاده داوران در دستور کار قرار دارد. همچنین جاده نوق تا اسفند ماه سال جاری دو بانده خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.