منو

دبیر کمیته پیشنهادات شهرداری رفسنجان: ارسال ۷۲۱ ایده به «نظام جامع پیشنهادات»شهرداری رفسنجان

سید عباس حسینی عنوان کرد: 31 ایده از 721 ایده ثبت شده در سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان به عنوان ایده های برتر مصوب شدند.

۲۹ آذر ۱۴۰۱

 

به گزارش ایستار، سید‌عباس حسینی دبیر کمیته پیشنهادات شهرداری رفسنجان  در مراسم تجلیل از برگزیدگان سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه  سال گذشته در چنین شبی سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان در راستای تحقق مدیریت مشارکتی رونمایی شد،اذعان کرد:در یک‌سال گذشته 721 ایده در سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان به‌ثبت رسید که بطور ماهانه 60 ایده بوده است.

وی افزود:ازاین تعداد 505 ایده در کمیته پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت 31 ایده مصوب شد.

سید عباس حسینی باتوجه به اینکه در سامانه«نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان آئین نامه‌ ارائه ایده ها بارگذاری شده است، گفت:در پایان هر ماه کمیته پبشنهادات شامل مدیران شهرداری و کارشناسان حوزه‌های مختلف است تشکیل میشد و بر اساس آئین نامه به هر ایده امتیازاتی تعلق میگرفت.

وی عنوان کرد: ابتکار، نوآوری و خلاقیت، بیان درست راهکار ارائه شده، میزان اهمیت، تاثیرگذاری و اولویت، ارزش منافع پبشنهاد، افزایش رضایت شهروندان، کاهش هزینه‌های شهرداری و افزایش درآمد، افزایش بهره‌وری، ایجاد تغییرات ساختاری، اجرایی و مدیریتی در سطوح مختلف، اساس امتیازدهی و ارزش‌گذاری ایده‌ها بوده است.

دبیر کمیته پیشنهادات شهرداری رفسنجان با بیان این‌مطلب که پس از ارائه ایده، نظام پاداش وجود دارد که طبق امتیازات افراد به آنها پاداش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان سه تمایز با سایر شهرهای کشور دارد که شامل امتیاز طلایی است که امتیاز خوبی برای مدیران فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران است که در راستای تحقق درآمد پایدار شهری می‌توانند طرح‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کنند که پس از تصویب شورای معاونین و شورای شهر، خود مجری اجرای طرح خواهند شد.

حسینی امتیازات ویژه کارمندان را یکی دیگری از تمایزها برشمرد و افزود: کسانی که 10 پیشنهاد مصوب در طول سال داشته باشند به عنوان مشاور افتخاری شهرداری حکم دریافت خواهند کرد.

مشاور ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان همچنین از احصاء نیاز شهرداری به گروههای مشورتی تخصصی سخن گفت و اظهار کرد: از ماه‌های گذشته روند تشکیل این گروه‌ها را آغاز کردیم که در برخی حوزه‌ها تشکیل شده‌اند و در برخی حوزه‌ها در شُرف تشکیل هستند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.