منو

آقای جلالی؛ این نتیجه حمایت بی قید و شرط شما است

۲۱ دی ۱۴۰۱

تارنمای خبری ایستار// ماجراهای دوره نمایندگی حسین جلالی تا همین جا مثنوی هزار !!! من کاغذی است که گشودن هر فصل آن همراه با افسوس و حسرت بسیار است .

حسین جلالی که سوار بر قطار متحد اصولگرایان به کرسی نمایندگی مجلس رسیده بود، هنوز قطار به ایستگاه نخست نرسیده کل قطار را وجه المصالحه تمایل خود و یکی از نزدیکانش به یک باند قرار داد و در عین ناباوری به مسیری عجیب و دور از انتظار پا گذاشت.
این باند که در کل دوران جلالی از حمایت بی قید و شرط ایشان برخوردار بود ، با تکیه بر همین حمایت ها کلیه مناصب مجتمع مس سرچشمه و شرکت ها و سازمان های وابسته را در قبضه خود نگه داشت.
حواشی این تیم تا بدانجا رسید که با روی کار امدن دکتر علی رستمی در راس شرکت ملی مس رسیدگی به اقدامات و احیانا تخلفات این باند به یکی از اولویت های کاری او بدل شد.
رستمی اقداماتی را به منظور کنترل هزینه ها و خروج سمت ها از انحصار این تیم انجام داد که مهم ترین آن ابلاغ بودجه مشخص به باشگاه مس رفسنجان بود که مدت ها محل کشاکش ما بین دفتر تهران و زیندینی مدیرعامل معزول باشگاه مس رفسنجان گردید.
این کش و قوس ها البته به اینجا محدود نشد و کار را بدانجا کشاند که رستمی چاره را در تغییر مدیریت ها دید که صد البته با مقاومت باند سرچشمه و حامی همیشگی شان حجت الاسلام جلالی رو به رو شد.
فاجعه روی داده در صندوق بازنشستگی صنعت مس که نتیجه سو مدیریت دوران حسنی بود زمینه ساز آن شد که هم مدیران ارشد صنعت مس و هم مسولین استانی کمر همت را برای اصلاح وضعیت مجتمع مس سرچشمه ببندند که مانع ضرر شدن از هر جایی منفعت است.
واگذاری صندوق بازنشستگی مس به وزارت رفاه فاجعه ای بود که اگر مسوولین استان و یکی از نمایندگان کرمان در اقدامی عاجل به فریاد بازنشستگان مس نرسیده بودند صندوق بازنشستگی چند هزار میلیارد تومانی مس که مهم ترین سرمایه زندگی هزاران بازنشسته این صنعت بود یک شبه به تاراج می رفت .
و این تنها نوک کوه یخ مدیریت های عجیب این باند است.
با برکناری مجید زیندینی از باشگاه مس رفسنجان که با مقاومت های کودکانه و از طرفی قلدمآبانه هم همراه شد پرده جدیدی از نوع مدیریت باند سرچشمه برداشته شد که حیرت مسوولین مس را به همراه داشت.
بر اساس شنیده ها ( و بر طبق گزارش حسابرس رسمی شرکت مس )بدهی های انباشته باشگاه از سال گذشته بالغ بر چند صد میلیارد تومان است،مضاف بر آنکه زیندینی ۹۰ درصد بودجه فصل جاری(در حالی که هنوز به نیم فصل نرسیده بوده ) را دریافت و خرج کرده است .
همه این فجایع در شرایطی به وقوع پیوسته است که جلالی حتا همین امروز هم به حمایت خود از باقی مانده های این تیم به ویژه راس هرم آن با همه توان ادامه می دهد.
سم پاشی ها و لابی های او بر علیه وزیر صمت و مدیرعامل شرکت مس تنها گوشه ای از تقلای وی برای حفظ آخرین سنگر باقی مانده نورچشمی ها است.
نماینده ای که می بایست در دوران نمایندگی خود حافظ منافع مردم شهرش باشد از همان روز اول تمام آبرو و حیثیت خود را در گرو تعلق خاطر به تیمی قرار داد که برای حفظ کرسی خود حتا به محمدی انارکی که آنان را به سر کار آورده بود رحم نکردند .
اینکه سر انجام این داستان به کجا خواهد کشید؟سوالی است که در یکی دو ماه پیش رو نتیجه نهایی آن مشخص خواهد شد،اما بدون شک در پای همه تخلفات روی داده توسط این تیم قطعا امضا حسین جلالی به عنوان حامی بی قید و شرط آنان ثبت شده و این اقدامات هرگز از حافظه مردم رفسنجان پاک نخواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.