منو

ارث بابام

۲۴ آذر ۱۴۰۱

تارنمای خبری ایستار// در بیانیه عصر امروز روابط عمومی باشگاه مس در خصوص مقاومت صورت گرفته از طرف مدیرعامل معزول و هیات مدیره فعلی آن به موارد جالبی اشاره شده است که اشاره کوتاه به آن خالی از لطف نیست.

اول آنکه شخصی که این بیانیه با نام او منتشر شده از سیاسیون با سابقه و شاخص یک جریان سیاسی شهر می باشد که تنها تخصص وی مدیریت ستاد انتخاباتی کاندیداها در طی سالیان دراز گذشته است.

حضور چنین شخصی در جایگاه مدیر روابط عمومی باشگاه از نقاط سوال برانگیز ماجرا است که در جای خود مفصل به آن خواهیم پرداخت.

نکته دوم اعتراف به سهم ۹۹ درصدی صندوق بازنشستگی مس در باشگاه مس رفسنجان است که قانونا شخص مدیر عامل صندوق تعیین سیاست گذاری این باشگاه و تعیین کننده اعضای هیات مدیره و مدیر عامل می باشد.

بر همین اساس تمرد احتمالی زیندینی و اعضای فعلی هیات مدیره این باشگاه عملی غیر قانونی و مستوجب برخورد قانونی است.

مورد بعدی ادعای متناقض این بیانیه در تعیین مالکیت این باشگاه که در جایی آن را خصوصی دانسته و در جایی مردمی.

اگر این باشگاه مردمی است پس چرا دست در کیسه بیت المال دارد و علاوه بر قراردادهای نجومی، حقوق و مزایای نجومی به امثال موسوی و حق المشاوره های نجومی تر به اعوان و انصار سیاسی ایشان می دهد و اگر متعلق به بخش خصوصی و در واقع صندوق بازنشستگی است چرا از تصمیم مدیرعامل این صندوق تمرد صورت می گیرد.

و نکته آخر نعره های صورت گرفته از سمت مدیران باشگاه در برابر تصمیم صندوق بازنشستگی ، رفتار بسیار بی سابقه ای است که تاکنون در هیچ کدام از ادوار مدیریت این مجموعه و عزل و نصب های قبلی آن مشاهده نشده و ظن وجود کاسه ای زیر این نیم کاسه و یا برافتادن برخی مسائل پشت پرده را تقویت می کند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.