منو

با اعتماد به جوانان و‌ ورزشکاران موفقیت جامعه تضمین می شود

فرماندار رفسنجان گفت: وقتی به جوانان و ورزشکاران اعتماد کنیم موفقیت و افتخارآفرینی برای جامعه حاصل می شود در رفسنجان هر کجا که اعتماد به این قشرها کردیم پشیمان نشدیم.

۱۴ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش ایستار؛ حسین رضایی در آئین گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر عج رفسنجان ضمن تبریک این مناسبت اظهار کرد: حضرت علی اکبر (ع) الگوی جوانان مسلمان ایرانی است.

او افزود: با اعتماد به قشر جوان و ورزشکار به یقین موفقیت و پیشرفت جامعه حاصل می شود کما اینکه هر کجا در رفسنجان به جوانان و ورزشکاران اعتماد کردیم پشیمان نشدیم.

رضایی در ادامه به مشکلی که قبلا در ورزش رفسنحان وجود داشت اشاره و بیان کرد: قبلا همه نگاه ها و هزینه ها به سمت فوتبال می رفت اما خوشبختانه با روی کار آمدن آقای پورمحمدی به عنوان ریاست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، به رشته های ورزشی دیگر از جمله ورزش های رزمی، کشتی و غیره هم بها داده شد و در این رشته ها موفقیت های فراوانی دررسطح استان و کشوری به دست آمد.

او افزود: البته نگاه شرکت مس باید نسبت به باشگاه ورزشی صنعت مس رفسنجان مهربانانه تر باشد و مسائل مالی این باشگاه را رفع کند.

رضایی تصریح کرد: دو ظرفیت ورزشی شامل باشگاه ورزشی صنعت مس و باشگاه شهرداری در رفسنجان دو نعمت بزرگ هستند و این ها در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان می توانند به ورزش و پویایی جامعه کمک به سزایی کنند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود بیش از ۴۰ هیئت ورزشی بیان کرد: در این شهرستان بیش از ۱۴ تا ۱۵ هزار جوان بااستعداد ورزشکار وجود دارد از طرفی اعضای این باشگاه‌ها باید به تیم های استانی و ملی راه پیدا کنند که نیاز به حمایت در این عرصه احساس می شود.

رضایی افزود: استعدادهای خوبی و مطلوب در شهرستان رفسنجان وجود دارد که نیاز مند حمایت هستند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.