منو

3 طرح و مصوبه سفر ریاست جمهوری به رفسنجان تعیین تکلیف شدند

در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان کرمان، هیئت همراه وی به رفسنجان سفر کردند که مصوباتی را پیگیری کنند که امروز در این رابطه برای تکمیل 3 طرح و مصوبه شامل مخزن آب رفسنجان، پروژه بهزیستی و اردوگاه مجرمان مواد مخدر در کبوترخان بیش از هزار میلیارد ریال اختصاص یافت.

۱۶ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش ایستار؛طی سفر یک روزه دکتر وحیدی رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان کرمان به رفسنجان مصوبات سفر رئیس جمهور بررسی و پیگیری شد.

با حضور مهندس حسین رضایی فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از مجموعه های اردوگاه مجرمان مواد مخدر کبوترخان، مخزن آب رفسنجان و ساختمان بهزیستی رفسنجان بازدید شد و پیرامون مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل پروژه های مذکور شهرستان از محل اعتبارات یک درصد فروش معادن و 15 درصد حقوق دولتی تصمیم گیری شد.

پس از انجام بازدیدها از این پروژه ها امروز دوشنبه کمیته برنامه ریزی شهرستان رفسنحان در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد و دکتر وحیدی رئيس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان کرمان در این کمیته اظهار کرد: یکی از مباحث مورد تأکید در این جلسه به تمامی دستگاه های اجرایی؛ اصلاح رویه ها در جهت ارائه خدمت مطلوب به جامعه و شهروندان در کوتاه‌ترین مدت زمان بود تا رضایت مندی ارباب رجوعان حاصل شود.

وی افزود: همچنین در خصوص روش های خلق منابع در شهرستان هم بحث و بررسی شد و در این رابطه تمامی دستگاه های اجرایی از طریق ظرفیت های قانونی به دنبال خلق منابع برای اجرای پروژه هایشان باشند تا در کوتاه‌ترين زمان آن ها به بهره برداری برسند.

وحیدی عنوان کرد: مبحث مطرح شده بعدی در این جلسه اولویت بندی تکمیل پروژه های عمرانی بود امید که پروژه های با درصد بالای پیشرفت فیزیکی را شناسایی تأمین اعتبار کنند تا پس از تکمیل در سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در بازدید از سه طرح که در سفر هیئت دولت به شهرستان رفسنجان مصوب شد به آن ها رسیدگی شود یکی از این طرح ها اردوگاه کبوترخان بود که مقرر شد 60 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای اقدامات عمرانی صرف و پروژه در سال آینده به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان بیان کرد: همچنین در بازدید از طرح در دست اقدام مخزن آب رفسنجان هم 38 میلیارد تومان از محل اعتبارت یک درصد فروش معادن در نظر گرفته شد که با این اعتبار 8 کیلومتر خط آب انتقال می‌آبد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تکمیل پروژه بهزیستی رفسنجان هم که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اعتبار تخصیص یافت که در سال آینده بهره بردری می شود البته در هفته دولت در سال آینده هم مخزن آب رفسنجان، هم اردوگاه و هم بهزیستی به نتایج مورد قبول شهرستان خواهند رسید.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.