منو

جشن بزرگ نیمه شعبان با مشارکت ٢۵ موکب در رفسنجان

مواکب اربعینی، هیئات مذهبی، خادمان جمکران، خیریه خبازان و مواکب دانش‌آموزی با برپایی ٢۵ موکب، سالروز میلاد منجی عالم بشریت را جشن می‌گیرند.

۱۶ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،  موکب خاتم الانبیاء (ص) رفسنجان از شب گذشته میزبان منتظران حضرت موعود در خیمه حضرت ولی‌عصر (عج) بود و تا ۳ شب دیگر توفیق خدمت‌رسانی خواهد داشت.

مسئول موکب خاتم الانبیاء (عج) در خصوص برنامه‌های این موکب در ایام نیمه شعبان گفت: امشب توفیق داشتیم با توزیع ۴هزار شیرینی و ۶هزار عدسی، میزبان عاشقان آقا امام زمان (عج) باشیم.

علی‌میربابایی با بیان این که در شب نیمه شعبان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، جشن میلاد امام زمان (عج) آغاز می‌شود، افزود: از ساعت ١٩ کیک تولدی به طول ٧٠ متر که توسط قنادان موکب تهیه شده، در بین همشهریان عزیز توزیع می‌شود و سپس با ١٠ هزار پرس غذای تبرکی، از شرکت کنندگان در «اجتماع خانوادگی امام زمانی‌» که در خیابان شهید زینلی (نخل) برگزار می‌شود، پذیرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: در روز نیمه شعبان در تمام طول روز و همچنین در پنج‌شنبه شب نیز توفیق میزبانی از منتظران مهدی موعود را خواهیم داشت. از تمامی همشهریان محترم، عاشقان و شیفتگان آقا امان زمان (عج) برای حضور در این جشن دعوت می‌کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.