منو

استان کرمان در جایگاه چهارم امنیت سرمایه‌گذاری قرار دارد

استاندار کرمان با اشاره به رتبه چهارم استان در امنیت سرمایه‌گذاری، تاکید کرد تا سهم دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های کسب و کار و سرمایه‌گذاری‌ها مشخص شود.

۲۰ اسفند ۱۴۰۱

 

به گزارش ایستار، محمدمهدی فداکار 20 اسفند ماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به ارتقا و بهبود وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری استان عنوان کرد: فضای کسب و کار استان مناسب نیست و علت اصلی آن، عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها علی‌رغم تلاش جدی دیگر دستگاه‌ها است.

وی از مانع‌تراشی برخی دستگاه‌ها در فعالیت‌های کسب و کار و سرمایه‌‌گذاری گفت: یکی از موانع جدی در سرمایه‌گذاری استان، محیط زیست است. رعایت فرآیندها و ضرورت‌های محیط زیست مبحث جداگانه‌ای از عدم همکاری و کوتاهی در پروژه‌ها است.

استاندار کرمان تصریح کرد: با دستگاه‌هایی که با عدم همکاری خود، مانع اجرای پروژه هستند و زحمات دیگر دستگاه‌ها را نیز به هدر می‌روند، باید برخورد جدی شود.

فداکار ابراز داشت: علی‌رغم همه محدودیت‌ها و مشکلات، سرمایه‌گذار استعلام‌ها را از دستگاه‌ها و بانک‌ها دریافت می‌کند، اما با مانع محیط زیست مواجه‌ می‌شود و در نتیجه تاریخ استعلام‌ها می‌گذرد.

استاندار کرمان گفت: الزامات محیط زیستی را باید رعایت کنیم و طرح‌ها باید ارزیابی زیست محیطی داشته باشند، اما گاهی اینگونه برداشت می‌شود که مانع‌تراشی برای سرمایه‌گذار صورت می‌گیرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.