منو

استاندار کرمان در دیدار سفیر چین اعلام کرد؛ آمادگی استان کرمان جهت حضور سرمایه‌گذاران چینی

استاندار کرمان در دیدار سفیر چین ضمن بیان ظرفیت‌های استان، آمادگی استان کرمان را جهت حضور سرمایه‌گذاران چینی اعلام کرد.

۲۰ اسفند ۱۴۰۱

 

به گزارش ایستار، چنگ هوآ سفیر چین بعد از ظهر امروز ۲۰ اسفند با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به چنگ هوآ، افزود: فصل بهار زمان مناسبی برای سفر و گردش است و از سفیر چین دعوت می‌کنم از استان کرمان بازدید داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه استان کرمان در حوزه‌های اقتصادی، بیان داشت: کرمان یک استان معدنی است که مشهورترین آنها مربوط به ذخایر مس، فولاد، کرومیت و طلا است.

فداکار با بیان این مطلب که در حوزه ذخایر مس رتبه پنجم دنیا را داریم که سهم عمده آن در استان کرمان قرار دارد، عنوان کرد: همچنین معدن تیتانیوم استان در کشور منحصر به فرد است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی سه حوزه فعال تولید پسته در شمال، خرما در شرق و صیفی‌جات در جنوب استان را داریم که در زمینه محصول پسته میانگین سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن محصول پسته برداشت است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه ترانزیت، استان کرمان در کریدور جاده‌ای نقش مهمی را ایفا می‌کند و محور اصلی بندرعباس و چابهار از این استان عبور می‌کند، ابراز داشت: پنج فرودگاه در استان داریم که به صورت مستمر در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.