منو

اجرای ۱۲۰ طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی

سرهنگ نجفی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان عنوان کرد: در سال جاری بیش از ۱۲۰ طرح متعدد برای ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان رفسنجان انجام شده است.

۲۵ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی رفسنجان صبح امروز با بیان اینکه  امنیت و آرامش حاضر در سطح جامعه حاصل تلاش رسانه و همکاری با پلیس است بیان کرد: رسانه ها در سنگر مقدماتی در کنار پلیس قرار گرفته اند و در مأموریت های پیش رو و انجام شده رسانه بسیار میتواند کمک کند.

نجفی دیدگاه خود را برای ماموریت چهارشنبه آخر سال نگاه اجتماعی بیان کرد و ادامه داد: از ماموریت های پلیس در انتهای سال جاری چهارشنبه آخر سال بود که ماموریتی متفاوت بود و به عنوان یک موضوع اجتماعی نگاه کردیم نه امنیتی.

وی تصریح کرد: چهارشنبه سوری امسال را بدون حادثه پشت سر گذاشتیم و این محقق و میسر نمی‌شد مگر با همدلی همه‌ی سازمان‌ها و از همه مهمتر همراهی مردم و خانواده ها.

سرهنگ نجفی اظهار داشت: در چهارشنبه اخر سال ۶۰هزار انواع مواد محترقه را کشف و توقیف کردیم تا چهارشنبه‌ای بدون حادثه بگذرانیم.

فرماندهی انتظامی شعار پلیس را در نوروز، نوروزی متفاوت با پلیسی هوشمند و مقتدربیان کرد و ایراد کرد: نوروزی متفاوت با محقق کردن این شعار خواهیم داشت.

سرهنگ نجفی شعار ترافیک نوروزی را نشاط بهار، پرهیز از خطر و آرامش در سفر؛ با هدف همراهی مردم با پلیس برای کاهش تلفات و انضباط‌بخشی بیان کرد.

وی اظهار داشت: از قبل از نوروز طرح برخورد با رانندگانی که در سطح جاده ها و معابر با ایجاد رعب و وحشت کرده و برای مردم خطرساز هستند اجرا شده است.

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان با بیان اینکه کاهش سرقت را در برنامه نوروزی خود دارند، از مردم خواست به توصیه‌های پلیس گوش دهند.

سرهنگ نجفی ضمن اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۰ طرح متعدد برای ارتقای امنیت اجتماعی انجام شده است؛ گفت: در بحث سرقت، جمع آوری معتادین متجاهر، دستگیری باندهای سارقین، مبارزه با قاچاق کالا، دستگیری متهمین فراری و امنیت برنامه ها را در مناسبت های مختلف در برنامه داشتیم.

وی در حوزه مواد مخدر دو الویت را مدنظر دانست و بیان داشت: اگر در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر موفق بودیم یعنی عملکرد ما قابل قبول است.

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان اظهار کرد: در مقوله قاچاق کالا، کشفیات سوخت و کشفیات مواد مخدر؛ نسبت به سال قبل ارزش ریالی کالای قاچاق افزایش داشته است.

سرهنگ نجفی به افزایش 6 درصدی جرائم سایبری اشاره کرد و گفت: به علت عدم آگاهی مردم افزایش جرائم سایبری را داشته‌ایم که بیشترین مورد کلاهبرداری و برداشت از حساب بوده است که برای افراد بین 30 تا 50 سال اتفاق افتاده است.

‌وی بیان داشت: در ایام نوروز خودروهای فاقد پلاک یا با پلاک مخدوش و خودروهایی که حرکات مخاطره آمیز به همراه راننده توقیف و‌دستگیر می‌شوند.

فرماندهی انتظامی رفسنجان از همکاری گروه‌های جهادی و موکب‌ها با نیروی انتظامی تشکر کرد و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۲ برپایی موکب‌ها با کمک دهیاران و شوراها در ۳۰ کیلومتری شهرهاست؛ چرا که در این مناطق آمار تصادفات بیشتر است.

سرهنگ نجفی در پایان ایراد کرد: جابجایی اثاثیه منزل از ۲۷ اسفندماه تا ۱۴ فروردین فقط با هماهنگی کلانتری محل و اخذ مجوز امکان پذیر است‌.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.