منو

استاندار کرمان: مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان برطرف شده است/ادارات استان موظف به پیگیری مصوبات سفر هیات دولت هستند

استاندار کرمان گفت: مشکل تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان حل شده است.

۲۸ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،محمدمهدی فداکار شنبه 27 اسفند ماه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان عنوان کرد: دستگاه‌هایی که در مصوبات سفر رئیس جمهور موظف به تامین اعتبار از وزارتخانه هستند حتماً باید این اعتبارات را پیگیری کنند.

وی افزود: دستگاه‌هایی که نتوانند این اعتبار را جذب کنند، اعتبار استانی سال آینده به آنها تعلق نمی‌گیرد و به دستگاه‌های دیگر منتقل می‌شود.

استاندار کرمان بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده در روزهای پایانی سال کسری بودجه در استان نداریم و تقریبا مطالبات و حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی پرداخت شده است.

استاندار کرمان همچنین با بیان اینکه مشکل تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان حل شده است، ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های استان است و در سال جدید هم با جدیت پیگیری می‌شود.

فداکار عنوان کرد: شاخص‌های استان در وضعیت اقتصادی خیلی بهتر است، هر چند در هیاهوهای رسانه‌ای که امسال اتفاق افتاد، خدمات خیلی دیده نشد.

استاندار کرمان به رتبه اول استان در بهره‌وری، رتبه چهارم کاهش بیکاری، تحقق 103 درصدی اشتغال استان، ارتقای رتبه کسب و کار استان به بیست و پنجم اشاره داشت.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.