منو

حضور بانوان رفسنجانی در ورزشگاه ده هزار نفری شهدای مس در فصل آینده/اعلام زمان فروش بلیط دیدار دو تیم فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس تهران

معاون روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان عنوان کرد:در فصل آینده شاهد حضور بانوان در ورزشگاه ده هزار نفری شهدای مس رفسنجان خواهیم بود.

۰۸ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان ضمن اعلام این موضوع افزود:با توجه به اینکه در آستانه برگزاری و میزبانی دیدار حساس دو تیم فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس تهران در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ هستیم به طور یقین حضور هواداران به عنوان یار دوازدهم و قلب تپنده باشگاه از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است.

وی در ادامه بیان کرد: زمان آغاز بلیط فروشی این دیدار، فردا چهارشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۹ صبح خواهد بود که در این زمینه اطلاعات بیشتر خدمت دوستان ارائه خواهد شد.

امینی مقدم با اشاره به این موضوع که ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان فاقد زیر ساخت‌های لازم برای حضور بانوان است، افزود:به امید خدا در فصل آینده در ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان که ظرفیت آن ده هزار نفری می‌باشد شاهد حضور بانوان محترم و ورزش دوست همشهری خواهیم بود.

معاون روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان در پایان صحبت‌های خود ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم فوتبال مس رفسنجان از هواداران و مردمان فوتبال دوست رفسنجان خواست تا با حضور خود در ورزشگاه و تشویق تیم فوتبال مس رفسنجان یاریگر باشگاه و تیم مس رفسنجان باشند.

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.