منو

افزایش جوايز نقدي تورنمنت «طلاي كوير»

با توجه به استقبال فوتساليست هاي رفسنجاني، جوایز نقدی مسابقات فوتسال جام رمضان «طلاي كوير» از ١١٠ ميليون تومان به ١٣٠ ميليون تومان افزايش یافت .

۰۷ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، در اين دوره از رقابت ها در راستای ارتقا کیفیت مسابقات، حمايت از ورزشكاران و تحقق شعار؛ شهروند_ورزشكار جوایز نقدی از ۱۱۰ میلیون تومان به ۱۳۰ میلیون تومان افزایش یافت که علاوه بر اهداء ؛ ۵۰ میلیون تومان به تیم اول, ۳۰ میلیون تومان به تیم دوم، ۲۰ میلیون تومان به تیم سوم و ۱۰ میلیون تومان به تیم چهارم به تیم های پنج تا هشتم پنج میلیون تومان اهدا خواهد شد .

گفتنی است؛ مسابقات فوتسال «طلای کویر» با حضور ٣١ تيم از ١٢ فروردين ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و در پایان هر مسابقه از بازیکن فنی و در پایان مسابقات از تیم اخلاق با اهدای جوایز نقدی تقدیر خواهد شد .

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.