منو

راه اندازی بزرگترین بندر خشک و لجستیک ایران در مسیر اجرای پروژه کریدور شمال و جنوب در کرمان

تیم اقتصادی رییس جمهور روسیه برای عقد تفاهم‌نامه پروژه بندر خشک و لجستیک به کرمان سفر می کند .

۲۲ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،محمدمهدی‌فداکار استاندار کرمان و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با ایگور لویتین دستیار و فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در راستای اجرای ابر پروژه مهم ملی و منطقه ای«بزرگترین بندر خشک و لجستیک ایران» دیدار و گفت و گو کردند.

پورابراهیمی در این نشست بیان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس آماده هرگونه همکاری برای اجرای بزرگترین بندر خشک و لجستیک ایران در مسیر اجرای پروژه کریدور شمال و جنوب در کرمان را دارد.

پورابراهیمی در این جلسه درخواست کرد که شهر کرمان مسیر شاهرراه ارتباطی کریدور شمال به جنوب در قالب طرح مشترک سرمایه گذاری خارجی در دستور کار تیم اقتصادی روسیه قرار گیرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در پاسخ به این موضوع گفت، با این درخواست موافقت می کنیم و بزودی تیم اقتصادی مرتبط با رییس جمهور روسیه به کرمان سفر خواهند کرد.

استاندار کرمان نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور دستیار ویژه رییس جمهور روسیه اعلام کرد با توجه به ظرفیت های بزرگ معدنی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری و عبور ۲ مسیر ریلی راه آهن از شمال به سمت چابهار-زاهدان و بندرعباس و وجود شاهراه های ارتباطی زمینی شمال- جنوب و شرق به- غرب و پنج فرودگاه تخصصی، سه منطقه ویژه اقتصادی، آمادگی همکاری کامل با طرف روسی در اجرای این پروژه مهم در کرمان هستیم.

شایان ذکر است آقای ایگور دستیار ویژه رییس جمهور  روسیه با برگزاری جلسات با معاون اول رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، دبیر شورای عالی امنیت ملی موضوعات مربوط به اجرای پروژه بندر خشک و لجستیک ایران در مسیر اجرای پروژه کریدور شمال و جنوب در کرمان را از طرف رییس جمهور روسیه پیگیری می کنند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.