منو

بروزرسانی و اورهال کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری رفسنجان پس‌ از یک‌دهه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اعلام خبر بروزرسانی و اورهال کارخانه آسفالت این سازمان پس‌ از یک‌دهه، از مزایای آن در جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و افزایش چشم‌گیر کیفیت آسفالت یاد کرد.

۲۴ فروردین ۱۴۰۲

به‌گزارش ایستار، سعید قندی اظهار کرد: در سال گذشته به لطف خداوند و نظر مساعد مدیریت شهری و شورای محترم اسلامی شهر توانستیم کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری رفسنجان را بعد از چندین سال اورهال انجام داده و وسایل مورد نیاز آن مجموعه از جمله بگ‌فیلتر، سیکلون، الواتور فیلتر و… با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال خریداری و نصب گردد.

وی عنوان کرد: بگ‌فیلتر دستگاهی است که به عنوان یک سیستم فیلتراسیون برای جمع‌آوری گرد‌و‌غبار ایجاد شده در حین کار و برای جلوگیری از آلودگی هوا، دود و مواد ناشی از سوخت مشعل، گرد‌و‌غبار و بخار آب استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: کیسه‌های مورد استفاده در این دستگاه به گونه‌ای طراحی و دوخته شده‌اند که می‌توانند گرد‌و‌غبار معلق در فضای فیلتر کیسه‌ای را در حدود یک میکرون جذب کرده و بین ۹۵ تا ۹۹ درصد هوای بدون گرد و غبار را به بیرون هدایت کنند.

قندی توضیح داد: بگ‌فیلتر(فیلتر کیسه‌ای) نصب شده دارای ۳۳۰ کیسه و از نوع هوای معکوس می‌باشد، استفاده از سیکلون سانتریفیوژ دو واحدی به منظور جداسازی مناسب غبار از هوا که تحت تاثیر دوران جریان هوا ذرات غبار از هوا جدا شده و به محفظه ته نشینی وارد می‌شوند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با یادآوری معضل آلودگی آب و محیط‌زیست در کشور، خاطرنشان کرد: فیلتر کیسه‌ای نیاز به مصرف آب جهت تصفیه غبار ندارد و از انتشار غبار در محیط در فرآیند پخت آسفالت جلوگیری می‌کند و همچنین استفاده از فیلر موجود در مصالح در فرایند تولید آسفالت باعث افزایش چشم‌گیر کیفیت آسفالت از همه مهمتر کاهش مصرف قیر در تولید می‌شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.