منو

انجمن های هنری رفسنجان ساماندهی شوند

فرماندار رفسنجان گفت: انجمن های هنری در شهرستان که مکان و جای خاصی ندارند باید ساماندهی شوند و برای این امر هم باید بنگاه های اقتصادی پای کار بیایند و مکانی را برای این انجمن ها مهیا کنند.

۲۴ فروردین ۱۴۰۲

در دیدار هنرمندان با فرماندار؛

به گزارش ایستار، حسین رضایی‌‌ در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هنری شهرداری رفسنجان در محل فرمانداری اظهار کرد: ارشاد و معاونت فرهنگی هنری شهرستان دو بال و بازوی شهرستان هستند.

او بیان کرد: در رفسنجان هنرمندان بسیاری در بخش های مختلف از جمله خوشنویسان خوش ذوق داریم که باید ساماندهی شوند و مکانی برای انجمن های هنری ایجاد شود.

رضایی ادامه داد: هنرمندان با خلق آثار بکر، حال شهرستان را خوب می کنند شهرستانی که چندین سال با مشکلات عدیده از جمله خشکسالی، سرمازدگی و گرمازدگی محصولات، سیل و دیگر مخاطرات مواجه شده است.

او عنوان کرد: حفظ روحیه جامعه مهم است که از سوی هنرمندان این امر ِ مفید با برگزاری جلسات شعرخوانی، مسابقات قرآنی، هنری و غیره مهیا می شود از طرفی باید روحیه هنرمندان را نیز تقویت کرد تا انگیزه آن ها هم افزایش یابد؛ اگر چه این جلسات با بروز کرونا کاهش یافت اما بهتر است مداومت داشته باشند.

فرماندار رفسنجان گفت: برای ساماندهی انجمن ها باید خانه هنرمندان در شهرستان راه اندازی شود و یا بنگاه های اقتصادی پای کار بیایند یا مدارس و جاهای بلا استفاده را برای تشکیل این خانه شناسایی و در راستای این امر گماشته شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.