منو

شوآف تذکر شفاهی

۲۸ فروردین ۱۴۰۲

تارنمای خبری ایستار// در جلسه علنی امروز دوشنبه (۲۸ فروردین ماه)، حسین جلالی، بالاخره یادش آمد که نماینده مردم رفسنجان و انار است و از این رو محورهایی را متذکر شد که حاوی چند نکته است:

اول آنکه پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام جلالی آورده است که نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در نطق پیش از دستور به مواردی همچون مسکن ملی، ساماندهی اتباع بیگانه، انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان و انار و دیگر موارد اشاره و تذکر داد. اما باید گفت دفتر اقای جلالی هنوز فرق 《نطق پیش از دستور》 و《تذکر شفاهی》 را نمی داند. در حالی که بین این دو تفاوت وجود دارد و صبح امروز جلالی در قالب تذکر شفاهی به این موارد اشاره کرد و هفته گذشته در نطق میان دستور خود از هر دری که می توانست سخن گفت به جز مسائل حوزه انتخابیه خود. جالب آن است که تنظیم کنندگان خبر مستقر در دفتر جلالی که خود را استاد می دانند، بعد از گذشت 3 سال هنوز مفاهیم و ادبیات مرتبط با حوزه مجلس را درک نکرده اند و حتی مهمتر آنکه فرق اتباع و بی شناسنامه ها را هم نمی دانند.

دوم آنکه، یکی از تذکرات جلالی مربوط به تعطیلی فرودگاه رفسنجان بود. اگر چه تذکر به جایی و به حقی است اما مردم رفسنجان یادشان نرفته که در دی ماه 1400 با بازگشایی و از سرگیری پروازهای فرودگاه رفسنجان، حسین جلالی آن را یکی از اقدامات و عملکردهای خود دانست و از شرکت مس به جهت بیشترین همکاری در راه اندازی آن کمال تشکر را کرد. اما باید پرسید حاج آقا نتیجه تلاش مجدانه شما فقط چند ماه بود؟

سوم آنکه در جلسه صبح امروز مجلس، حسین جلالی از ضرورت ایجاد شهرک اتباع در رفسنجان به جهت ساماندهی افاغنه سخن گفت. اما باید پرسید که چه تفاوتی میان شهرک اتباع با مهمانشهر وجود دارد؟ اگر تفاوتی ندارد که رفسنجان برخوردار از مهانشهر است و اگر منظورچیز دیگری است باید گفت اقای جلالی حداقل برای اطلاع هم که شده اخبار مرتبط با رفسنجان را بخوانید. اگر شما در مجلس از مسئولین می خواهید شهرک اتباع بسازند، شهردار جوان رفسنجان بدون حمایت های کشوری و حتی بدون حتی حمایت تلویحی شما این ابرپروژه جابه جایی و ساخت مهانشهر جدید را در خارج از شهر کلید زده است که تا چند ماه دیگر به پایان می رسید. این تذکرتان چیزی جز شوآف رسانه ای نیست.

چهارم آنکه: از آن جا که استاندار کرمان هیچ گاه تن به خواسته های عزل و نصبی نماینده رفسنجان نداده، از این رو جلالی از هر فرصتی برای انتقاد از استاندار کرمان استفاده می کند. در اول اسفند ماه سال گذشته در حالی که در جلسه استانداران با وزیر کشور و وزیر راه، استان کرمان رتبه دهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن را کسب کرده بود، دوم اسفند جلالی از استاندار کرمان به خاطر بی اقدامی در حوزه مسکن ملی انتقاد کرده بود. امروز نیز نماینده رفسنجان بدون اشاره به رفسنجان، از حال نا خوش نهضت ملی مسکن در استان کرمان سخن گفت تا امروز نیز نقدی به همشهری خود داشته باشد. این در حالی که روز گذشته، ذبیح الله اعظمی نماینده اصلاح طلب جیرفت در صحن علنی مجلس از تلاش های استاندار کرمان در عرصه مسکن ملی تقدیر و تشکر ویژه کرد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.