منو

رفع تنش آبی رفسنجان با انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان به زودی

فرماندار رفسنجان از استقرار کارگاه پروژه انتقال آب خلیج فارس در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح خط انتقال آب خلیج فارس از محدوده احمد آباد دئفه به سمت رفسنجان به طول ۳۲ کیلومتر است که نیمی از آن اجرا شده و ۱۶ کیلومتر باقیمانده آن هم با استقرار کارگاه در رفسنجان به زودی اجرا خواهد شد و مشکلات کمبود آب شهرستان کاهش می یابد.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، حسین رضایی اظهار کرد: مشکل تنش آبی چندین سال است که مردم رفسنجان را گرفتار کرده و‌مسئولین در صدد رفع این مشکل هستند.

او افزود: در پنجم اردیبهشت امسال جلسه ای با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار و مسائل مهمی در خصوص اتصال رفسنجان به خط انتقال آب خلیج فارس مطرح شد.

او با بیان اینکه فاصله ای که مخزن آب رفسنجان با خط انتقال دارد ۱۶ کیلومتر است تصریح کرد: باید هرچه زودتر لوله های با سایز ۹۰۰ تأمین و به محل پروژه انتقال یابد.

رضایی با اشاره به اینکه کل کارگاه این پروژه هم اکنون به رفسنجان منتقل شده و تصمیمات خیلی خوبی در میدان گرفته شد خاطرنشان کرد: با این حساب شرایط برای رفع تنش آبی شهرستان فراهم شده و آب منطقه ای باید پیگیر لوله ها باشد که بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم که در غیر این صورت اگر دیر اقدام شود کارگاه این خط به یک نقطه دیگر منتقل می شود و فرصت را از دست می دهیم.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: پیش بینی می کنیم اگر همه موارد فراهم گردد، در آینده ای نزدیک لوله ها به مخزن متصل شوند و اگر این مسأله در تابستان انجام شود شهرستان از بحران و تنش آبی نجات پیدا می کند و به آب آشامیدنی پایدار در رفسنجان دست پیدا می کند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.