منو

رفسنجان بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده دارد

فرماندار رفسنجان گفت: بیش از 50 هزار نفر کارگر بیمه شده در این شهرستان وجود دارد که 38 درصد آن ها به امر کشاورزی پسته مشغول هستند.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش ایستار،ر در دوشنبه به مناسبت روز جهانی کارگر به همراه جمعی از مسئولان رفسنجان  روز کارگر را در جمع کارگران در سطح خیابان های شهر گذراندند و ضمن تبریک به این قشر و گفت و گوی مستقیم با کارگران بر ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی ” مهار تورم و رونق تولید ” است بیشترین سرمایه های کشور، همان نیروی انسانی و کارگران است.
رضایی بیان کرد: کارگران با تلاش خستگی ناپذیری خود موجبات رونق تولید  رشد و شکوفایی اقتصادی را رقم می زنند باید قدردان این قشر کارگر باشیم.
فرماندار رفسنجان بیش از 50 هزار کارگر بیمه شده در رفسنجان وجود دارد و با توجه به اینکه پایه اقتصادی شهرستان بر مبنای کشاورزی پسته است 38 درصد این کارگران در امور کشاورزی مشغول هستند که بالاترین نرخ و میانگین کشوری محسوب می شود.
وی تصریح کرد: مهار تورم با کمک مسئولان باید رقم بخورد و رشد  تولید هم توسط کارگران خوشبختانه در حال نمایان است.
محمود شریفی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان هم در این بازدید و تجلیل از گارگران سطح شهر اظهار کرد: کارگرانی که در رفسنجان بیمه شده هستند در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، خدماتی، صنفی، ساختمانی و غره مشغول به کار هستند.
وی با اشاره به عمده مشکلات کارگران که بحث های معیشتی در اوضاع اقتصادی موجود است افزود: با توجه به تورم ، امسال به میزان 27 درصد به مزد کارگران بر اساس مصوبه شورای عالی کار اضافه شده است.

بر اساس این گزارش روز دوشنبه جمعی از مسئولان رفسنجان از جمله معاون توسعه وبرنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان، مدیر انجمن کارآفرینی شهرستان و دیگر مسئولین در روز جهانی کار و کارگر در بازدیدی چند ساعته از سطح شهر از  خدمات کارگران با اهدای گل و هدیه نقدی قدردانی کردند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.