منو

میربابایی نیمه پنهان ندارد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

تارنمای خبری ایستار// شاید مهندس علی میربابایی را بتوان یکی از نجیب ترین چهره های سیاسی شهر دانست. شخصیتی که همه او را به اخلاص عمل و پای کار بودن برای هر کاری برای جلب رضایت الهی می دانند. عملکرد مخلصانه او و همراهان و همکاران در موکب خاتم الانبیا ص رفسنجان گواهی است از بی ریایی و خلوص این انسان مومن. موکبی که با مدیریت او و همراهی تک تک دست اندرکارانش سندی است از ارادت و علاقمندی مردمان دیار فاتحان اروند به ساحت مقدس حضرات ائمه اطهار به ویژه حضرت سیدالشهداء علیه السلام.

به گواهی هر آنکس که میربابایی را می شناسند او انسانی مخلص و مدیر است دو جواهری که گمشده امروز جامعه سیاسی ما است. سابقه بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه کاری تخصصی و عمرانی از میربابایی مدیری متخصص و کار آمد ساخته که بر پایه اعتقاد و کارآمدی است که مورد توجه و استقبال جمع کثیری از همشهریان خود قرار گرفت و توانست با بالاترین آرای ماخوذه به شورای ششم شهر راه پیدا کند. و بعد از دوسال عملکرد شورای شهر و شهردار رفسنجان که میربابایی در آن نقشی پر رنگ داشته، پیش چشم ما است که منصفانه به قضاوت آن بنشینیم.

همین نجابت و کاردانی زمینه ساز آن شد که میربابایی به عنوان شخصی متخصص و متعهد بر کرسی یکی از مهم ترین شرکت ها وابسته به مجموعه صنعت مس نشسته و سکان هدایت آن را در دست بگیرد.

اما این خبر کافی بود تا ارکان ذهنی عده ای متوهم را آشفته کند و هر آنچه که شایسته خود و هم پالگی هایشان است به خادم سیدالشهداء نسبت بدهند.
حساب زردنامه ها که بر همه روشن است.اینان عمری است در آرزوی کسب کرسی مدیریت یک دبستان ،دنیایی را به آتش کشیده اند،و هرآنکس را که توانستند به خنجر حقد و کینه آجین کرده اند.

جولان جوانکان متوهم که تا همین یکی دوسه سال پیش در به در دنبال حقوقی ثابت و دفترچه ای بیمه و تامین معاش خود بودند در نوع خود دیدنی است . متوهمانی که خود را در حد مدیریت شرکت ملی مس و یا نمایندگی مجلس می دانند از نیمه پنهان میربابایی و میربابایی ها داد سخن داده اند.

جای آن دارد به امثال اینان یادآور شد شما نه نیمه، بلکه تماما در تاریکی فرو رفته اید که در ذهنتان انگشت اتهام به سمت دیگری نشانه گرفته آید.
ماجرای خنجر زدن از پشت این جوانکان به ولی نعمت خود نقل کوی برزن است .

حالیا اینکه اگر میر بابایی امتحان پس داده و متخصص و متعهد و نوکر اباعبدالله مسوولیت نگیرد ، پس پیشنهاد شماهاکیست؟ احتمالا همانهایی که شرکت مس و شرکت‌های اقماری را به این حال و روز انداخته اند که می‌بینیم.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هجده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.