منو

مشارکت، مهمترین اصل در انتخابات است

استاندار کرمان در همایش فرمانداران سراسر استان گفت: دشمن به دنبال کاهش حتی یک درصد از مشارکت مردم است، لذا مشارکت در انتخابات یک اصل مهم است.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش ایستار ، ظهر ۲۰ اردیبهشت همایش فرمانداران سراسر استان کرمان با محوریت فعالیت‌های انتخابات پیش رو به ریاست دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان در این نشست با اشاره بر پهناور بودن استان گفت: به اقتضای تنوع در شهرستان‌ها، فعالیت‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

وی افزود: همه فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌هایی که قرار است در راستای انتخابات انجام شود، باید زودتر از  فضای انتخابات صورت گیرد.

فداکار با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی رای اولی ها در انتخابات، تاثیر زیادی دارد، گفت: سعی کنیم برای دانش‌آموزان رای اولی وقت بگذاریم، در فضاهای گفتگو مشارکت دهیم و در زمینه انتخابات آگاهی سازی و اطلاع رسانی صورت گیرد.

استاندار کرمان خطاب به فرمانداران گفت: انتخابات یک حق الناس است و باید امین و امانتدار رای مردم بود، به هیچ وجه علاقه شخصی و نگاه جناحی نداشته باشیم و کوتاهی نکنیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این مطلب که شعار اصلی ما در انتخابات قانون است، گفت: محدودیت‌ها را رعایت کنیم، ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مردم را فراموش نکنید.

فداکار همچنین از فرمانداران خواست که در خصوص انتخاب افراد بی‌طرف و اصلح و توانمند در نظارت بر انتخابات و تعامل و همفکری با آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنند و جلسات را مداوم برگزار و نتایج آن را رصد کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.